بانک ملی جزیره قشم در ایام تعطیلات نوروز خدمات ارائه می کند


بانک ملی جزیره قشم در ایام تعطیلات نوروز خدمات ارائه می کند

قشم - ایرنا - رییس بانک ملی حوزه جزیره قشم گفت: ارائه خدمات این بانک در ایام تعطیلات نوروز 1401 به مردم بومی، مهمانان و گردشگران جزیره قشم ادامه دارد.

عبدالرحیم حاجی پور عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شعبه بانک ملی جزیره قشم (واقع در میدان پاسداران) روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ دایر است و همچنین روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین سال ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۲ با هدف ارایه خدمات بانکی به مشتریان دایر خواهد بود.

به گفته وی خودپردازهای بانک ملی شعب جزیره قشم اعم از جایگاه شهاب ملی در محل شعبه مرکزی، خودپردازهای منصوبه در سطح شهر، شعبه اسکله بهمن و شعب واقع در شهرهای بندر درگهان، رمکان، بندرلافت، سوزا، هلر و همچنین دستگاه‌های خودپرداز غیرنقدی (کش لس) با حضور نیروهای کشیک این بانک در طول ایام نوروز آماده ارایه خدمات است.

جزیره قشم در جنوب ایران با آغاز تعطیلات پایان سال و حضور انبوه گردشگران و مهمانان رنگ و بوی نوروزی و بهاری به خود گرفته است.

همه ساله با آغاز تعطیلات نوروزی، جزیره قشم مملو از جمعیت گردشگری است که از اقصی نقاط میهن اسلامی با هدف استفاده از هوای کاملا بهاری، سایت های منحصر بفرد گردشگری، سواحل زیبا و بازار مناسب خرید آن، راهی این منطقه در جنوبی ترین نقطه کشور می شوند.

قشم این روزها میزبان انبوه میهمانان و گردشگران از اقصی نقاط ایران و مسافران خارجی است.

سفر به قشم از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین‌المللی قشم)، زمینی (سفر با خودروهای شخصی و عموی از طریق اسکله پهل بندرعباس به اسکله لافت جزیره قشم توسط شناورهای لندینگ کرافت) و دریایی (از اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری شهر قشم) امکانپذیر است.

جزیره زیبای قشم با فرصت های عالی تجاری، دارای مساحتی ۲.۵ برابر بزرگتر از سنگاپور و بحرین می باشد.

این جزیره با سواحل آرام و پوشیده از شن های سفید و غروب منحصر به فرد به عنوان مروارید خیج فارس شناخته می شود.

این جزیره زیبا با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه