چهره بازیگر نقش کودکی اوشین بعد 35 سال


چهره بازیگر نقش کودکی اوشین بعد 35 سال

همه بازیگران سریال قدیمی اوشین بعداز گذشت 35 سال تغییراتی داشته اند. یکی از این بازیگران آیاکو کوبایاشی بازیگر نقش کودکی اوشین بود که تغییرات جذابی داشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از نمناک، سریال پرطرفدار و خاطره انگیز "اوشین" که اغلب ایرانی ها با آن خاطره دارند، چند بازیگر نقش اصلی داشت که یکی از آنها، بازیگر دوران کودکی اوشین بود. دختر دوست داشتنی و با نمکی که در اینجا تغییر چهره ی او را طی این سالها یعنی پس از گذشت ۳۵ سال تماشا خواهیم کرد.

چهره بازیگر نقش کودکی اوشین بعد 35 سال

آیاکو کوبایاشی در ۱۱ آگوست ۱۹۷۲ در توکیو ژاپن به دنیا آمد. او بازیگری است که با اوشین (۱۹۸۴)، اوشین (۱۹۸۳) و معجزه در چهار روز (۲۰۰۵) شناخته شده است. سریال "اوشین" اولین بار سال ۱۳۶۵ از شبکه دو سیما پخش شد و به سرعت جایگاه خود را در میان تماشاگران تلویزیون بدست آورد.

این سریال، داستان زندگی زنی را به تصویر میکشید که زندگی پرفراز و نشیب او مورد توجه خانم های خانه‌دار قرار گرفته و با استقبال روبرو شد. در این سریال که در تلویزیون ایران با عنوان سالهای دور از خانه پخش میشد "آیاکو کوبا یاشایی" ایفاگر نقش دوران کودکی اوشین، "یوکو تاناکا" ایفاگر نقش جوانی و "نوبوکو اوتاوا" نقش میانسالی و کهنسالی شخصیت اصلی فیلم را بازی کردند.

منبع: نمناک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آسمون مست جنونی هوش مصنوعی