معاون آموزش پرورش بوشهر: شهدا الگوهای بارز و برجسته تربیتی هستند


معاون آموزش پرورش بوشهر: شهدا الگوهای بارز و برجسته تربیتی هستند

گناوه - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شهدای والامقام بعنوان تربیت شده مکتب امام حسین (ع) الگوهای بارز و برجسته تربیتی جامعه هستند.

به گزارش ایرنا، محمود حق دوست روز سه شنبه در همایش طلایه داران و تقدیر از مربیان و معاونین پرورشی شهرستان دیلم افزود: از مدیر و معاونان آموزش و پرورش و معلمان و دیگران که جزئی از کار تربیت هستند ، باید به سهم خود تلاش کنند تا به هدف اصلی یعنی پرورش شهید سلیمانی‌ها دست یابیم.

وی گفت: خانواده می تواند نقش موثری در تربیت نسل آینده در کنار آموزش و پرورش داشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: اگر خانواده و نهادهای دولتی و رسانه‌ها و آموزش و پرورش در کنار هم باشند و هر کدام نقش های خود را به خوبی ایفا کنند ،تربیت به تمام معنا اتفاق می‌افتد.

وی گفت: این استان مفتخر به ۴۷۱ شهید والامقام دانش آموز، ۱۱۱ شهید فرهنگی و ۱۴ شهید امور تربیتی است.

امام جمعه دیلم گفت: اگر مقام معلم در تربیت و رشد معنوی جوان‌های جامعه و در مسیر صحیح زندگی کردن ادامه و شکل پیدا کند این مقام را ارزشمند تر خواهد کرد.

حجت الاسلام محمود اسدی خطاب به مربیان و معاونین پرورشی ، افزود: در جایگاه پرورشی و مجموعه تربیتی که قرار دارید، برای تربیت جوان‌ها و آینده سازان ایران اسلامی تلاش می کنید، همانگونه که وجود پیامبران و ائمه اطهار(ع) برای همین کار بوده و از اهداف انقلاب اسلامی است.

وی گفت: حیات کشور در گرو تربیت جوانان و نسلی است که بتواند ایران را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد که امروز این نسل در اختیار شما فرهنگیان است.

مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی که با شرایط و سختی های مختلف مواجه شدیم ، با دشمنان جنگیدیم و به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی پیروز و به موفقیت های چشمگیری نایل یافتیم، وظیفه ما سنگین تر از قبل شده است.

محمدمهدی محسنی افزود: برای انقلاب هزینه های زیادی کرده ایم و شهدای والامقامی همچون امثال شهید سلیمانی و شهدای هشت سال دفاع مقدس در این راه جان خودرا نثار کردند تا به آسایش و آرامش دست یابیم.

وی گفت: نقش مربیان پرورشی و تربیتی در ترویج حجاب و عفاف و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار زیاد است و اگر می‌خواهیم فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم ، رسالت سنگینی دارید.

مدیر آموزش و پرورش دیلم با بیان اینکه محور همه امور باید تعلیم و تربیت باشد، اضافه کرد: فضای مجازی در برهه کنونی مطلوب نیست و اگر لحظه‌ای غفلت کنیم دشمن به مسیر و هدف خود خواهد رسید و باید خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند.

در این آیین از ۷۰ نفر معاون، مربی و مشاور پرورشی آموزش و پرورش شهرستان دیلم تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره سوسانو بعد از گذشت 18 سال این شکلی شد!