عطر خدمت رضوی به شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) رسید


عطر خدمت رضوی به شیرخوارگاه  حضرت رقیه(س) رسید

همزمان با عید سعید مبعث و خادمیاران رضوی شهرستان ری با کمک خیرین 165 کیلوگرم گوشت مرغ به شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) اهدا کردند.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، در راستای اکرام کودکان شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) محله یاخچی آباد خادمیاران رضوی ری اقدام به اهدای ۱۶۵کیلوگرم گوشت مرغ به این شیرخوارگاه کردند.

همزمان با عید سعید مبعث و خادمیاران رضوی شهرستان ری با کمک خیرین ۱۶۵ کیلوگرم گوشت مرغ به شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) اهدا کردند.

ارزش ریالی این اقدام خیرخواهانه ۳میلیون و ۳۰۰ هزارتومان بوده که به همت خیرین و خادمیاران تامین شد.

همچنین در ادامه کمک‌های مومنانه با حمایت خادمیاران و یاوران رضوی نسبت به تهیه و اهدای یک سری جهیزیه کامل به نو عروس مددجو به ارزش ۱۰میلیون تومان اقدام شد و با این اقدام این زوج جوان که مدت ها به دلیل نداشتن جهیزیه دچار مشکل بودند توانستند زندگی مشترکشان را آغاز کنند.

علاوه بر این، برای یکی از مددجویان که به دلیل مشکل مالی توان خرید عینک نداشت با حمایت مالی خادمیاران رضوی نسبت به خرید عینک به مبلغ ۷۰۰هزارتومان اقدام شد.

تجلیل از پدر شهید مدافع حرم توسط خادمیاران رضوی اسلامشهر

خادمیاران کانون خدمت رضوی اسلامشهر در طرح پویش پدران رضوی وطن با پدر و مادر شهید مدافع حرم محمود شفیعی دیدار کردند.

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی ایثار و شهادت، جوانان، زیارت، عمومی شهرستان اسلامشهر در طرح پویش پدران رضوی وطن به منظور پاسداشت پدران شهدا که از روز میلاد حضرت امیرالمؤمنین (ع) تا عید مبعث‌ تدوین شده بود، با پدر و مادر شهید مدافع حرم محمود شفیعی دیدار کردند.

خادمیاران در این مراسم ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های شهیدان و قدردانی از مقام شامخ پدران شهدا، با اهدای تابلوی صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام، تصویر منقش به شهید شفیعی روی کاشی و اهدای نمک متبرک، برگ زرینی دیگر در کارنامه خدمت رضوی خود ثبت کردند.

شهید محمود شفیعی یکی از شهدای مدافع حرم است که از سال ١٣٨٠ مشغول فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم غرب کشور بود.

وی علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی ـ تربیتی در اسلامشهر و فعالیتهای مستمر جهادی در کرمانشاه، چندین سال در شهرستان پیشوا مشغول فعالیت‌های فرهنگی ـ تربیتی نیز بوده است.

شهید شفیعی برای مبارزه با تروریست‌های تکفیری دو بار به سوریه اعزام شد و در ٢٩ آذر ١٣٩۴ در جبهه دفاع از حریم اهل بیت در سوریه به شهادت رسید.

رونمایی از ۷ جلد کتاب نویسنده نوجوان شهرقدسی

آیین رونمایی از ۷ جلد کتاب نویسنده نوجوان شهرقدسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی در یادمان شهدای گمنام برگزار شد.

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرقدس با حضور سردار شیخی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان تهران، امام جمعه شهرقدس، فرماندار، اعضای شورای فرهنگ عمومی و مسوولین کانون‌های خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی و خبر و فضای مجازی در یادمان شهدای گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرقدس ضمن تبریک عید مبعث با بیان اینکه هدف بعثت بر تعلیم و تربیت است، گفت: آموزش و پرورش فرصتی برای انجام و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در جامعه است و دستگاه‌های مختلف باید در این زمینه همکاری داشته باشند.

امام جمعه شهرقدس ضمن اشاره به برنامه‌ریزی های ویژه چله مهدویت افزود: باید قرآن، مهدویت و ایثار شهدا در راس برنامه ها قرار داد.

در ادامه جلسه با همکاری کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی و خبر و فضای مجازی از ۷ جلد کتاب نویسنده نوجوان آیین رونمایی به عمل آمد.

همچنین دفتر حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس شهرقدس در کنار موزه شهدا و جوار یادمان شهدای گمنام افتتاح شد.

پایان پیام/40

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی