هیوندای ولستر توربو 2019 در مقابل ساوبارو BRZ + تصاویر


هیوندای ولستر توربو 2019 در مقابل ساوبارو BRZ + تصاویر

آیا این 2 خودرو می توانند هم کاربردی و هم سرگرم کننده باشند؟

باشگاه خبرنگاران جوان - در ظاهر، این دو خودرو ممکن است به نظر هیچ شباهتی با هم نداشته باشند، اما در اصل شباهت های زیادی با هم دارند.

هیوندای ولستر توربو و سوبارو BRZ دو خودرویی هستند که هم از نظر سرگرمی و هم کاربردی بودن، شبیه هم هستند و در مقابل سرگرم کننده و کاربردی بودن، هر دو خودرو مقداری فاصله دارند.

تمرکز و درگیری ارائه شده توسط سوبارو BRZ شش سرعته دستی محرک عقب در برخی موارد بی رقیب است. این کوپه اسپرت رانندگی متعادلی را ارائه می دهد.

BRZ خودرویی سبک است و از ۲۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۵۶ پوند فوت گشتاور بوکسر ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی به خوبی استفاده می‌کند؛ در مقابل افرادی که به دنبال لذت بردن از رانندگی هستند، هیوندای ولستر توربو گزینه مناسبی برایشان است، این خودرو به اندازه BRZ متمرکز نیست.

ولستر Turbo یا R-Spec خودرویی بسیار قوی است که با یک موتور ۱.۶ لیتری توربو چهار سیلندر عرضه می شود که می تواند ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۱۹۵ پوند فوت گشتاور تولید کند.

ولستر توربو در مقابل رقیب دیگر بهتر حرکت می کند و عکس العمل بهتری در جاده دارد، به راحتی می توان گشتاور اضافی را که ولستر توربو نسبت به BRZ ارائه می‌کند را احساس کرد.

تفاوت وزن این دو قابل توجه است، چرا که بر میزان چابکی خودرو‌ها تأثیر می‌گذارد. وزن ولستر توربو ۱۳۱۵ کیلوگرم است، در حالی که BRZ حدود ۱۲۶۵ کیلوگرم است.

ولوستر‌ از سیستم تعلیق جدید همراه با بردار گشتاور در محور‌های جلو بهره می‌برد و از دیگر ویژگی‌های مدل توربو می‌توان به تنظیم اسپرت فرمان اشاره کرد. مدل‌های توربو R-Spec همچنین دارای شیفتر اسپرت دستی هستند. ولستر توربو یا توربو Ultimate با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه در دسترس است. در مقایسه با BRZ، گیربکس دستی در ولستر سبک است، اگرچه به اندازه BRZ جذاب یا رضایت بخش نیست.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟