جمع آوری سگهای ولگرد در میناب آغاز شد


جمع آوری سگهای ولگرد در میناب آغاز شد

بندرعباس- ایرنا- شهردار میناب گفت: با حمایت ها و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری طرح جمع‌آوری سگهای ولگرد و بدون صاحب به صورت زنده گیری در این شهر آغاز شد.

حبیب‌الله سهرابی روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت: افزایش جمعیت و جولان سگهای ولگرد و بدن صاحب در این شهر به یکی از مشکلات اصلی مدیریت شهری تبدیل شده است که امنیت جامعه و شهروندان را در معرض تهدید قرار داده است.
وی افزود:شهرداری از یک سال قبل با راه اندازی پناهگاه، طرح جمع آوری سگ های بدون صاحب را در دستور کار قرار داد که در ماه های اخیر با تشدید این معضل، طرح فوق به صورت ضربتی در دست اجرا است و سگها بعد از زنده گیری به پناهگاه مخصوص انتقال می یابند.
سهرابی گفت: البته جمع‌آوری سگ‌های ولگرد شهری کار آسانی نیست، اما به منظور تامین رضایت خاطر و امنیت شهروندان، این طرح به صورت بی وقفه انجام می شود و روزانه ۱۰ تا ۲۰ قلاده سگ از معابر شهری جمع آوری می شوند.
وی اضافه کرد: جمع آوری سگ های ولگرد مختص یک شهر یا استان نیست و برای انجام درست آن باید به صورت کشوری و استانی برنامه ریزی منسجمی بین همه بخشها صورت گیرد و از همه ظرفیتهای موجود بهره گرفته شود و هر یک از شهرداری‌ها یک پناهگاه برای نگهداری سگها داشته باشند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی