«شهرام ناظری» 71 ساله شد


«شهرام ناظری» 71 ساله شد

«شهرام ناظری» 71 ساله شد. خواننده‌ای که سهمی مهم در موسیقی ایران را از آنِ خود کرده است.  پرونده‌ی افتخاراتش پُر و پیمان است؛ با بسیاری از بزرگان کار کرده، بسیاری ابداعات در موسیقی ایجاد کرده، در مهم‌ترین سالن‌ها و رویدادهای موسیقایی جهان به اجرای برنامه پرداخته و شوالیه‌ی آواز ایران لقب گرفته است. او شهرام ناظری از خانواده‌ای سر برآورد اهل...

«شهرام ناظری» 71 ساله شد. خواننده‌ای که سهمی مهم در موسیقی ایران را از آنِ خود کرده است.  پرونده‌ی افتخاراتش پُر و پیمان است؛ با بسیاری از بزرگان کار کرده، بسیاری ابداعات در موسیقی ایجاد کرده، در مهم‌ترین سالن‌ها و رویدادهای موسیقایی جهان به اجرای برنامه پرداخته و شوالیه‌ی آواز ایران لقب گرفته است.
او شهرام ناظری از خانواده‌ای سر برآورد اهل موسیقی و شعر. مادرش، اولین نغمه‌ها را به او یاد داد و پدرش -که خود به سبک قدما می‌خواند- گوشه‌ها و ردیف‌های آواز ایرانی را. اگر «شهرام ناظری» حالا استاد بزرگی است، به این خاطر است که او روزگاری شاگرد کوشایی بوده و تشنه‌ برای دریافت تکنیک و هنر. به استادانش نگاه کنید: عبدالله دوامی، نورعلی‌خان برومند، عبدالعلی وزیری، محمود کریمی، احمد عبادی، جلال ذوالفنون، ‌غلامحسین بیگجه‌خانی، محمدرضا شجریان و محمود فرنام قیطانچیان.
کاور ویدیو:
«شهرام ناظری» 71 ساله شد
مدیر تولید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !