آغاز اردوی تیم ملی پاراتیروکمان و اخبار ورزشی کیش


آغاز اردوی تیم ملی پاراتیروکمان و اخبار ورزشی کیش

کیش - ایرنا - آغاز اردوی تیم ملی پاراتیروکمان،  نامزدی برای برگزاری مسابقات هندبال ساحلی آسیا و انتخابی جهانی، میزبانی از جشنواره ملی زیبایی اسب و پایان رقابت های پینگ پنگ جام فجر با معرفی نفرات برتر از جمله اخبار کوتاه کیش در 24 بهمن ماه است.

به گزارش ایرنا، امروز یکشنبه اردوی یک هفته‌ای تیم ملی پاراتیروکمان کشورمان در جزیره کیش آغاز شده و تا اول اسفند ادامه دارد و در این اردو اصغر زارعی‌نژاد و محمد رضا عرب عامری درماده ریکرو تمرینات خود را زیر نظر زهرا شعبانی در مجموعه تیراندازی با کمان المپیک کیش انجام می دهند.

کیش میزبان مسابقات هندبال ساحلی آسیا و انتخابی جهانی

در صورت اخذ میزبانی از سوی ایران ، مسابقات نوجوانان و بزرگسالان قهرمانی هندبال ساحلی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی ، جزیره کیش اواخر اسفند یا فروردین ۱۴۰۱ میزبان این رقابت ها خواهد بود

فدراسیون هندبال کشورمان در صورت اخذ موافقت فدراسیون آسیایی هندبال ، در نظر دارد این رویداد را در تاریخ ۲۳ اسفند تا چهارم فروردین و یا در تاریخ ۲۱ تا ۳۱ فروردین با حضور ۱۴ کشور در جزیره کیش برگزار کند.

اردیبهشت ۱۴۰۱ جشنواره ملی زیبایی اسب در کیش برگزار می شود

توجه به آمادگی و فراهم بودن زیر ساخت و پتانسیل موجود در کیش فدراسیون سوارکاری در نظر دارد جشنواره ملی زیبایی اسب را در اردیبهشت ۱۴۰۱ در جزیره کیش برگزار کند.

این مسابقات با همکاری فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران و مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش و سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می شود.

پایان رقابت های پینگ پنگ جام فجر با معرفی نفرات برتر

هیئت تنیس روی میز با همکاری مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش به مناسبت گرامیداشت دهه فجر یک دوره مسابقات ویژه بانوان در دو رده نونهالان و آزاد و آقایان در رده آزاد برگزار کرد.

این رقابت ها در بخش بانوان با حضور ۲۷ نفر و در بخش آقایان با ۲۰ شرکت کننده برگزار شد آرشیدا یوسفی ، سارینا شکاری ، غزل نفیسی در رده سنی نونهالان انفرادی بانوان مقام های اول تا سوم و اشرف زابلی و نرگس میرزایی، مانیدا یوسفی و تامیلا طاهری ، زهرا ازعلی و یکتا ابراهیمی در رده سنی آزاد دوبل بانوان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

محمد جوانبخت و متین مساوات ، مهدی اصغری و علیرضا صادقی ، عرفان طاهر و اشکان صادقی عناوین اول تا سوم بخش دوبل آقایان در رده سنی آزاد را بدست آوردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی