خاتون-سپاهان در سودای قهرمانی نیم‌فصل؛/ جنگ 6 امتیازی در لیگ فوتبال زنان ایران


در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان، مسابقه‌ای حساس و حیثیتی امروز در بم برگزار می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" با از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان، قرار است هفته نهم رقابت‌ها امروز آغاز شود و برخلاف هفته‌های گذشته که مسابقات به صورت همزمان در یک روز برگزار می‌شد، این‌بار پنج مسابقه امروز به انجام می‌رسد و مصاف ملوان بندرانزلی و هیات فوتبال البرز فردا (پنجشنبه) در برگزار خواهد شد.

هفته نهم لیگ فوتبال زنان در شرایطی پیگیری می‌شود که 2 مسابقه فوق‌العاده مهم قرار است برگزار شود؛ در بم، خاتون که از 8 دیدار این فصل خود 7 برد به دست آورده و با برد روحیه‌بخش و 17 گله مقابل ملی‌پوشان شهرکرد به مسابقه این هفته رسیده، در خانه از سپاهان اصفهان تیم رده سوم جدول میزبانی می‌کند.

شاگردان بیان محمودی که از 8 مسابقه این فصل 6 برد و 1 تساوی و 1 باخت در کارنامه‌شان به چشم می‌خورد و با فاصله‌ای 2 امتیازی تا صدر جدول که خاتون بم در آن حضور دارد، در رتبه سوم جدول هستند.

خاتون-سپاهان در سودای قهرمانی نیم‌فصل؛/ جنگ 6 امتیازی در لیگ فوتبال زنان ایران

پوستر تیم فوتبال زنان خاتون بم برای مسابقه حساس امروز

پیروزی برای هر کدام از تیم‌ها می‌تواند آن‌ها را در آستانه دو هفته تا نیم‌فصل در نزدیکی قهرمانی قرار دهد و رقابت مدعیان بالانشین جدول را حساس‌تر از همیشه کند.

به جز این مسابقه که بین تیم‌های اول و سوم جدول برگزار می‌شود، تیم‌های دوم و چهارم هم در اصفهان و ورزشگاه فولادشهر نبرد جالب‌توجهی خواهند داشت؛ شهرداری سیرجان که با یک دیدار معوقه نسبت به رقبایش، با 19 امتیاز در رتبه دوم جدول است، باید در بیرون از خانه به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود.

ذوبی‌ها هفته گذشته در دربی اصفهان مقابل سپاهان مساوی کردند و نمی‌خواهند دوباره فرصت‌سوزی کنند و در طرف مقابل شهرداری سیرجان برای حفظ موقعیت خود در رتبه دوم جدول و استفاده از امتیاز بازی معوقه برای حضور در صدر، نیازمند 3 امتیاز بازی خارج از خانه است.

در کنار این دو دیدار جذاب و 6 امتیازی، تیم بحران‌زده ملی‌پوشان شهرکرد از پالایش گاز ایلام میزبانی کند و همیاری ارومیه در خانه پذیرای کیان نیشابور است. دیگر مسابقه امروز هم میان زارع باتری سنندج و سارگل بوشهر در سنندج به انجام می‌رسد.

برنامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان (ساعت 13):

چهارشنبه 20 بهمن

خاتون بم - سپاهان اصفهان
ذوب‌آهن اصفهان - شهرداری سیرجان
همیاری ارومیه - کیان نیشابور
زارع باتری سنندج - سارگل بوشهر
ملی‌پوشان شهرکرد - پالایش گاز ایلام

پنجشنبه 21 بهمن

ملوان بندرانزلی - هیات فوتبال البرز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل