تیم والیبال شهداب یزد سه بر صفر بر هورسان رامسر غلبه کرد


تیم والیبال شهداب یزد سه بر صفر بر هورسان رامسر غلبه کرد

یزد- ایرنا-تیم والیبال مقاومت شهداب یزد عصریکشنبه در دیداری خانگی با نتیجه سه بر صفر تیم هورسان رامسر از توابع مازندران را شکست داد.

به گزارش ایرنا، این مسابقه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور در سالن اختصاصی باشگاه شهداب در شهر شاهدیه یزد برگزار شد .

در این دیدار که با رعایت نکات بهداشتی و حضور اندکی از تماشاگران برگزار شد بازیکنان شهداب در سه بازی متوالی به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۲ بر حریف خود پیروز شدند.

والیبالیست‌های یزدی روز چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر کشور در سیرجان کرمان به مصاف فولاد این شهر می‌رود.

شهداب با شهرداری گنبد، فولاد سیرجان، آذرباتری و شهرداری ارومیه، ملل مریوان، سپاهان اصفهان، مس رفسنجان، لبنیات هراز آمل، پاس گرگان، 🟠سایپا و پیکان تهران، شهرداری ورامین و هورسان رامسر هم گروه است.

این مسابقه‌ها زیرنظر فدراسیون به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی پیگیری می‌شود و در پایان تیم قهرمان به عنوان نماینده والیبال ایران در مسابقه آسیایی شرکت می‌کند.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس جمهور: توسعه فیبر نوری در اولویت کاری دولت است