مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی با محوریت مردم برگزار می‌شود


مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی با محوریت مردم برگزار می‌شود

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردمی برگزار کردن سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اولویت است و تلاش می‌شود برنامه‌هایی در خور شان و منزلت این سردار بزرگ جهان اسلام اجرا شود.

جعفر مردانی روز شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این استان افزود: امنیت، آرامش، عزت و عظمت کشور به لطف شهداست که با تقدیم خون خود درخت انقلاب را تنومند کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: سردار سلیمانی نماد مقاومت جهان اسلام است که باید یاد و خاطره این سردار رشید اسلام به بهترین نحو گرامی داشته شود.

مردانی تصریح کرد: مردم عاشق سردار سلیمانی این چهره کم‌نظیر و بزرگ جهان اسلام هستند و برای بزرگداشت سالگرد شهادت این سردار بزرگ هر چه در توان داشته باشد دریغ نمی‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علاوه بر سالگرد شهادت سردار سلمانی، مناسبت‌های مختلفی از جمله ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، دهه بصیرت و هفته مقاومت را در پیش داریم که می‌طلبد با تهیه تیزر تبلیغاتی همه این مناسبت‌ها به خوبی اطلاع‌رسانی و تبلیغ شود.

مردانی با تاکید بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های استان برای بزرگداشت مناسبت‌های پیش رو، خاطرنشان کرد: ضروری است تا از ظرفیت آموزش پرورش، حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و جماعات و هیات‌های مذهبی در این راستا بهره گرفت.

وی، فضاسازی محیطی را از دیگر برنامه‌های در دستور کار برشمرد و گفت: هم اصناف و بازاریان و هم ادارات فضاسازی محیطی را انجام دهند.

مردانی همچنین با اشاره به ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت یادآور شد: ۹ دی مظهر دیانت و بصیرت بوده و بزرگداشت آن وظیفه همگانی است.

به گزارش ایرنا، در این نشست اعضای حاضر به بیان برنامه‌ها و پیشنهادت خود در راستای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، شهادت حضرت فاطمه (س) و دهه بصیرت پرداختند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وزیر امور خارجه بانجول را به مقصد تهران ترک کرد