کاهش دما در نواحی مرکزی و سواحل شمالی


کاهش دما در نواحی مرکزی و سواحل شمالی

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی کارشناس هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی در کشور گفت: در پی ادامه بارش ها در کشور در نیمه شرقی خوزستان، نیمه شمالی فارس، استان های بوشهر ،شمال کرمان، خراسان رضوی و شمالی بارش های پراکنده را شاهد خواهیم...

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی کارشناس هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی در کشور گفت: در پی ادامه بارش‌ها در کشور در نیمه شرقی خوزستان، نیمه شمالی فارس، استان های بوشهر ،شمال کرمان، خراسان رضوی و شمالی بارش های پراکنده را شاهد خواهیم بود. وی ادامه داد:همچنین امروز بارش‌ها در استان‌های اصفهان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، کردستان البرز و تهران به شکل برف و باران و همچنین وزش باد شدید موقتی و در برخی از مناطق به همراه با رعد و برق خواهد بود.


رفیعی گفت: شدت بارش امروز تا اواسط روز مربوط به شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب و شمال استان فارس که از اواسط امروز بارش‌ها در این مناطق کاهشی خواهد شد و فعالیت این سامانه بارشی به مناطق شرق و شمال شرقی کشور کشیده خواهد شد.


وی گفت: از روز چهارشنبه تا شنبه نیز با نفوذ جریان‌های سرد کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور و همچنین سبب شدت بارش‌ها در استان‌های ساحلی خزر خواهد شد.


این کارشناس هواشناسی گفت: از روز شنبه با ورود سامانه بارشی علاوه بر شمال غرب و سواحل شمالی، جنوب غرب، مرکز و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی بارش باران را خواهند داشت.


وی افزود: از روز یکشنبه نیز مجددا این سامانه به شمال شرق کشور کشیده خواهد شد و سبب بارش خواهد شد.


وی گفت: امروز هم در شمال غرب کشور و استان‌های ساحلی خزر وزش باد شدید رخ خواهد دهد.


وی ادامه داد: آب‌های خلیج فارس از روز پنجشنبه و دریای خزر از روز چهارشنبه تا شنبه مواج و متلاطم خواهند بود.


رفیعی در پایان گفت: هوای تهران امروز نیمه ابری و به تدریج با کاهش ابر بارش‌ها قطع خواهد شد، حداکثر دما در تهران ۱۲ درجه بالایی صفر خواهد بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر