راه اندازی 15 بازارچه فروش به مناسبت شب یلدا در رشت


راه اندازی 15 بازارچه فروش به مناسبت شب یلدا در رشت

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت از آماده سازی 15 بازارچه برای فروش ویژه میوه، گوشت و مرغ در شب یلدا خبر داد.

علیرضا حسنی در گفت و گو با ایسنا گفت: با توجه به شرایط اقتصادی به وجود آمده و لزوم خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان برنامه ریزی لازم در خصوص یکدست شدن رویه کاری کلیه بازارچه ها جهت اجرای طرح فروش ویژه شب یلدا پیش بینی شده و در حال اجرا است.

وی با اشاره به نزدیکی مناسبت شب یلدا و مراجعه شهروندان به بازارچه های میوه و تره بار سطح شهر افزود: تلاش حداکثری ما این است که با استفاده از ظرفیت های موجود بتوانیم ضمن کنترل قیمت، عرضه میوه با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب انجام گیرد و شهروندان بتوانند با آرامش خاطر، ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود را از میادین میوه و تره بار تهیه کنند.

حسنی ادامه داد: با توجه شرایط معیشتی حال حاضر و لزوم ایجاد امنیت روانی در خصوص تهیه مایحتاج غذایی، سازمان اقدام به تشکیل تیمی جهت گشت زنی و بازدید از بازارچه ها شده است که در این ایام تیم نظارتی به صورت ویژه بازدید های خود را انجام خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: از اصلی ترین برنامه های سازمان ایجاد کارگروهی برای کنترل و یکسان سازی قیمت ها در تمام طول سال است که به زودی با تشکیل جلسه ای جداگانه مقدمات اجرای این طرح تشریح خواهد شد.

وی تاکید کرد: قدرت اصلی بازارچه های تحت نظارت شهرداری در همین موضوع یکسان سازی قیمت هاست و بی شک با اجرای درست این طرح شاهد بازخوردی گسترده، مثبت و مؤثر خواهیم بود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت گفت: ۱۵ بازارچه عرضه میوه و تره بار، گوشت و مرغ که تحت تولیت این سازمان می باشند نسبت به رعایت تخفیفات ویژه شب یلدا جهت رفاه شهروندان اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر پایتخت در سن 71 سالگی