مدارس ابتدایی و متوسطه اول از ابتدای آذر میزبان دانش‌آموزان


مدارس ابتدایی و متوسطه اول از ابتدای آذر میزبان دانش‌آموزان

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از آموزش حضوری دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول، از ابتدای آذرماه در مدارس هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد قویدل معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس و دریافت واکسن کرونا ضروری است و باید دانش آموزان، اولیا آنها، فرهنگیان و رانندگان سرویس مدارس برای واکسینه شدن تشویق کنیم.
قویدل بیان داشت: مدیران مدارس باید تمهیدات لازم را برای پیگیری آموزش حضوری دانش آموزان از اول آذرماه درنظر بگیرند.
وی بر ضد عفونی منظم مدارس و تهیه مواد بهداشتی برای دانش آموزان در کلاس درس تاکید کرد و گفت: تصمیم گیری درخصوص نحوه حضور دانش آموزان در مدرسه بصورت گروه بندی بر عهده‌ شورای مدرسه و براساس امکانات و شرایط موجود است.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان اذعان کرد: توجه به سلامت روحی، روانی و جسمانی دانش آموزان در زمینه پیگیری آموزش به صورت حضوری، ضرورتی انکار ناپذیر است.
سال تحصیلی جدید براساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا به صورت تدریجی و آرام با ترکیبی از آموزش حضوری و مجازی آغاز شد. از مهرماه مدارس روستایی و عشایری با جمعیت کم و کارگاه‌های عملی مهارتی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش فعالیت خود را به صورت حضوری آغار کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سخنگوی نیروهای مسلح: دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم