امام جمعه ملایر: اقتصاد و معیشت کشور را نباید به مذاکرات گره زد


امام جمعه ملایر: اقتصاد و معیشت کشور را نباید به مذاکرات گره زد

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر با اشاره به از سرگیری مذاکرات برجام، گفت: اقتصاد کشور و معیشت مردم نباید به مذاکرات گره بخورد، در غیر اینصورت آمریکا با راه اندازی جنگ روانی تلاش می کند کارکرد تحریم را قوی‌تر و کارآمدتر کند.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر تاکید کرد: راهکار توسعه و رونق اقتصاد و معیشت باید در داخل کشور اندیشیده شود و تنها راه آن توجه به داخل است که دولت سیزدهم به خوبی به آن پرداخته است.

وی لغو افزایش قیمت خودرو با دستور رئیس جمهوری را اقدامی مثبت در این راستا برشمرد و خواستار حمایت، نظارت و کنترل بیشتر بر قیمت مواد غذایی شد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه شرایط داخل کشور خوب است و با تدابیر و اقدامات دولت اقتصاد و معیشت مردم نیز رو به بهبود است، خاطرنشان کرد: نگرانی ما از دشمنان خارجی نیست، چراکه آنها در اوج ضعف هستند.

حجت الاسلام برقراری به سفر معاون وزیر امور خارجه به چهار کشور اروپایی و از سرگیری مذاکرات نیز اشاره و تصریح کرد: ایران اهل مذاکره و منطق است و حرف برای گفتن دارد و در اوج قدرت می‌تواند پای میز مذاکره حاضر شود، اما باید مراقب آمریکایی‌ها باشیم.

وی تحمیل برجام و خارج کردن صنعت هسته‌ای ایران از مدار توسط آمریکایی‌ها و سپس خروج آنها از برجام و اعمال تحریم‌های سخت علیه جمهوری اسلامی در گذشته را متذکر شد و گفت: ایران در آن زمان از این اقدام آمریکا استقبال کرد و یک طرفه تعهدات را اجرایی کرد، بدون آنکه طرف مقابل به تعهدات خود عمل کند.

خطیب جمعه ملایر تاکید کرد: از سرگیری مذاکرات در دولت سیزدهم متفاوت است و ایران در این مذاکرات به دنبال توافق نتیجه‌محور است.

حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قدرت و اقتدار است و آمریکا در یمن، لبنان، عراق و افغانستان و جبهه مقاومت شکست خورده و این نشاندهنده شکست سنگین جبهه عبری، عربی و غربی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه