شوک بزرگ به سرمایه گذاران در رمزارزها


شوک بزرگ به سرمایه گذاران در رمزارزها

شفقنا اقتصادی -بازار رمز ارز ها از اواسط وقت دیروز تا به امروز بازار رمز ارز ها دچار ریزیش سنگین شده اند. به گزارش شفقنا اقتصادی، از اوسط وقت دیروز بیت کوین به ناگهان سقوط کرد و به زیر 43 هزار دلار رسید و بسیاری از موقعیت های خرید لیکوئید شدند. به خاطر ریزش دیروز 2.6 میلیارد دلار پوزیشن خرید […]

شوک بزرگ به سرمایه گذاران در رمزارزهاشوک بزرگ به سرمایه گذاران در رمزارزها

شفقنا اقتصادی -بازار رمز ارز ها از اواسط وقت دیروز تا به امروز بازار رمز ارز ها دچار ریزیش سنگین شده اند.

به گزارش شفقنا اقتصادی، از اوسط وقت دیروز بیت کوین به ناگهان سقوط کرد و به زیر ۴۳ هزار دلار رسید و بسیاری از موقعیت های خرید لیکوئید شدند. به خاطر ریزش دیروز ۲.۶ میلیارد دلار پوزیشن خرید لیکوئید شد. دیروز دولت السالوادور به طور رسمی بیت کوین را به عنوان ارز رسمی شناخت و همچنین اعلام کرد که ۲۰۰ دیگر از این رمز ارز را خریداری کرده است. ریزش دیشب در کمتر از یک ساعت ۳۸۴ میلیارد دلار ضرر به معامله‌گران وارد کرد که یکی از سریع‌ترین زیان‌های وارده به معامله‌گران بود.

به همین خاطر سرمایه گذاران انتظار رشد بیشتر بیت کوین را داشتند و بعد از سقوط کاملا شوک شدند و بسیاری از سرمایه های خود را از دست دادند. بررسی چارت قیمتی بیت کوین افت بیشتر را نوید می دهد ولی بازار رمز ها به شدت غیر قابل پیش بینی است و از همین رو هارگریوز لنسداون (Hargreaves Lansdown)، از شرکت خدمات مالی بریتانیایی، گفته است:همین بی‌ثباتی [بیت کوین] است که باعث شده بسیاری از [مردم] السالوادور نسبت به پذیرش این ارز دیجیتال خوش‌بین نباشند. انجام تراکنش با ارزی که آینده قیمتی آن نامشخص است کار خطرناکی خواهد بود.

اخباردیگر:

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ می دانستید که این دختر همسر شهرام کاشانی بوده است!