پارالمپیک 2020 توکیو – قایقرانی | اسلام جاهدی حذف شد / شهلا بهروزی راد با کسب رتبه هفتم به کار خود پایان داد


پارالمپیک 2020 توکیو – قایقرانی | اسلام جاهدی حذف شد / شهلا بهروزی راد با کسب رتبه هفتم به کار خود پایان داد

شفقنا – مرحله نیمه نهایی مسابقات پاراکانو انفرادی VL2 پارالمپیک توکیو صبح امروز در توکیو برگزار شد. در این مرحله از مسابقات، اسلام جاهدی نماینده ایران هم حضور داشت اما در گروه خود با ثبت زمان 58.057 ثانیه چهارم شد و نتوانست به فینال راه یابد. در این گروه ورزشکار آمریکا 54.576 ثانیه اول شد و به همراه نمایندگان مجارستان […]

پارالمپیک 2020 توکیو – قایقرانی | اسلام جاهدی حذف شد / شهلا بهروزی راد با کسب رتبه هفتم به کار خود پایان دادپارالمپیک 2020 توکیو – قایقرانی | اسلام جاهدی حذف شد / شهلا بهروزی راد با کسب رتبه هفتم به کار خود پایان داد

شفقنا – مرحله نیمه نهایی مسابقات پاراکانو انفرادی VL2 پارالمپیک توکیو صبح امروز در توکیو برگزار شد. در این مرحله از مسابقات، اسلام جاهدی نماینده ایران هم حضور داشت اما در گروه خود با ثبت زمان ۵۸.۰۵۷ ثانیه چهارم شد و نتوانست به فینال راه یابد. در این گروه ورزشکار آمریکا ۵۴.۵۷۶ ثانیه اول شد و به همراه نمایندگان مجارستان و کانادا صعود کرد.

در مرحله نیمه نهایی ۲۰۰ متر انفرادی KL3 زنان هم شهلا بهروزی‌راد با حریفان خود رقابت کرد و توانست با قرار گرفتن در رده سوم گروه خود به فینال این مسابقات صعود کند. بهروزی راد با زمان ۵۱.۳۱۶ ثانیه از خط پایان گذشت و بعد از ورزشکاران آلمان و سوئد راهی فینال شد.

وی در فینال با هفت ورزشکار از کشورهای دیگر رقابت کرد و در نهایت به عنوان هفتم رسید. بهروزی راد در فینال با زمان ۵۲.۷۸۹ ثانیه در رده هفتم قرار گرفت و از رسیدن به مدال بازماند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب