بدهکاری هنگفت بارسلونا به لیونل مسی


گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا هنوز 85 میلیون یورو به لیونل مسی بدهکار است.

در ابتدای نقل و انتقالات تابستانی امیدواری زیادی وجود داشت که لیونل مسی قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کند و به کارش در این تیم ادامه دهد؛ حتی برخی گزارش ها حاکی از آن بود که تمام توافقات لازم در این زمینه حاصل شده است اما در نهایت یک شوک بزرگ به هواداران بلوگرانا وارد شد.

در واقع باشگاه بارسلونا چندی پیش به شکل رسمی اعلام کرد که آن ها نمی توانند قرارداد لیونل مسی را تمدید کنند و دوران طولانی حضور این فوق ستاره آرژانتینی در نوکمپ به پایان رسیده است. برنده شش باره توپ طلا بارسلونا را ترک کرد و در انتقالی که بسیاری آن را پیش بینی می کردند به پاری سن ژرمن پیوست.

اما داستان لیونل مسی و بارسلونا هنوز تمام نشده است چرا که به نظر می رسد باشگاه کاتالانی هنوز بدهکاری هنگفتی به اسطوره خود دارد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده در این زمینه بارسلونا هنوز 40 میلیون یورو از دستمزد فصول قبل مسی را پرداخت نکرده است. این پایان کار نیست و بارسا باید 40 میلیون یوروی دیگر بابت بند وفاداری به فوق ستاره آرژانتینی پرداخت کند. همچنین بارسلونا پنج میلیون یوروی دیگر بدهی بابت پاداش ها به مسی دارد و باید دید نهایتاً این باشگاه چه ساز و کاری برای این مشکل خواهد اندیشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)