افتتاح 30 پروژه، هفته دولت در الیگودرز


افتتاح 30 پروژه، هفته دولت در الیگودرز

فرماندار الیگودرز از افتتاح 30 پروژه، هفته دولت در شهرستان خبر داد.

ماشااله نعمتی در دیدار با امام جمعه الیگودرز که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، ضمن تشریح اقدامات و خدمات انجام شده در یکسال گذشته توسط دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، اظهار کرد: در سال گذشته اعتبارات استانی این شهرستان در حوزه عمرانی بالغ بر ۸۴۰ میلیارد ریال برای ۱۰۰ پروژه بوده که ۶۴۰ میلیارد ریال آن تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه با حمایت و تلاش‌های نماینده شهرستان طرح‌های بسیار خوبی همانند، راه الیگودرز به مسجد سلیمان، تکمیل چهار بانده الیگودرز به داران، کارخانه‌های لاستیک سازی بارز و کاغذ از سنگ و ادامه ساخت راه آهن الیگودرز به اصفهان در دست اجرا است، تصریح کرد: با اجرای این طرح‌ها آینده‌ای روشن برای شهرستان پیش‌بینی می‌کنیم.

فرماندار الیگودرز خاطرنشان کرد: در هفته دولت ۳۰ طرح در زمینه‌های مختلف خدماتی، عمرانی، آموزشی، فرهنگی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز نیز در دیدار ضمن قدردانی از تلاش مسئولان برای خدمت به مردم، خاطرنشان کرد: بزرگترین وظیفه امروز ما خدمتگزاری به مردم است، زیرا خدمت رسانی علاوه بر رضای خداوند باعث تقویت انقلاب، اسلام و انجام وظیفه خواهد شد.

وی اضافه کرد: هیچ شأنی بالاتر از خدمت به مردم نیست، مردم ستون و صاحبان انقلاب اسلامی وکشور هستند و افتخار ما این است که خادم این ملت باشیم.

امام جمعه الیگودرز نمونه کارگزار تراز انقلاب اسلامی را شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و افزود: این شهدای عزیز خادم به تمام معنای، مردم و انقلاب بودند.

سرلک با اشاره به اینکه در دولت‌های مختلف بعد از انقلاب اسلامی علیرغم اختلاف سلایق، خدمات ارزشمندی به مردم شده است، بیان کرد: اگر بخواهیم این خدمات را زیر سئوال ببریم انصاف نیست، زیرا زحمات زیادی کشیده شده است، خصوصا در مناطق محروم و صعب العبور این شهرستان که امروز مردم از این خدمات به خوبی بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: استان و این شهرستان با معضل بیکاری روبروهستند، مشکلی که با ویژه شدن لرستان و حتی این شهرستان که استحقاق شهرستان ویژه شدن را نیزدارد می‌توان آن را برای همیشه حل کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید