کشتی‌گیر المپیکی قم با استقبال مردم وارد قم شد


کشتی‌گیر المپیکی قم با استقبال مردم وارد قم شد

قم – ایرنا - علیرضا نجاتی کشتی گیر آینده دار و تنها ورزشکار قمی حاضر در المپیک 2020 توکیو پس از بازگشت به ایران، با استقبال مسئولان و جامعه ورزشی قم روز جمعه وارد این شهر شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا نجاتی کشتی گیر جوان و آینده دار کشتی قم، با درخشش در رقابت های انتخابی توانست با راهیابی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو انتظار ۳۱ ساله استان را پایان داد و ورزش استان پس از سه دهه صاحب نماینده در مهمترین رویداد ورزشی جهان شد.

نجاتی اگر چه در اولین رقابت خود در این المپیک با شکست مقابل حریف خود، طعم تلخ حذف زودهنگام و دور از انتظار از این رقابت ها را چشید و نتوانست تاریخ سازی خود را ادامه دهد ولی شرایط سنی او، این نوید را می دهد که در سال های آینده افتخارات بسیاری برای کشتی کشور و استان را رقم بزند.

رئیس هیات کشتی قم در حاشیه این آئین استقبال با تقدیر از زحمات علیرضا نجاتی گفت: نجاتی کشتی گیری ۲۱ ساله است که زمان زیادی برای کسب تجربه و افتخارآفرینی برای استان و کشور دارد و حمایت ها از این ورزشکار در بالاترین سطح در استان ادامه داشته و دارد.

هادی علیایی، بزرگداشت قهرمانان و افتخارآفرینان ورزشی را موجب دلگرمی جامعه ورزشی و ورزشکاران جوان و نوجوان برای تلاش بیشتر در این زمینه دانست و افزود: کشتی قم به درخشش نجاتی و نجاتی ها در میادین ملی و بین المللی امید دارد و به آن افتخار می کند.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از ورزشکاران نباید تنها به کسب پیروزی آنها محدود شود، افزود: حضور در بالاترین سطح ورزش جهان افتخار بسیار ارزشمندی است که هر ورزشکاری توان رسیدن به این جایگاه را ندارد ضمن اینکه باید از این شکست ها برای کسب موفقیت های آینده درس گرفت.

رئیس هیات کشتی قم با بیان اینکه کشتی قم برای تاریخ‌سازی و کسب نخستین مدال تاریخ ورزش استان درالمپیک مصمم است، ادامه داد: تمام برنامه‌های این هیات ورزشی با چشم انداز این هدف گذاری بزرگ انجام شده‌است.

نجاتی صبح امروز جمعه در استقبال مسئولان اداره کل ورزش و جوانان، مجمع نمایندگان، بسیج ورزشکاران، جامعه ورزش و اهالی کشتی و همچنین خانواده وی وارد قم شد و مورد استقبال گسترده قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!