کانون های مساجد فارس میزبان جشن های مختلف عید سعید غدیر بودند


کانون های مساجد فارس میزبان جشن های مختلف عید سعید غدیر بودند

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه کانون های مساجد فارس با برپایی جشن های مختلف عید سعید غدیر، از میانه های هفته گذشته تا شب گذشته این روز را گرامی داشتند، گفت: این جشن ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی همراه بود.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: روز عید سعید غدیر خم، یکی از مهمترین روزهای تقویم اسلامی است که در میان شیعیان از اهمیت فراوانی برخوردار است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه این روز را عیدالله الاکبر یعنی بزرگترین عید خداوند عنوان کرده اند، افزود: اطعام یک نفر در این روز مساوی با اطعام یک هزار پیامبر است.

وی با اشاره به اینکه کانون های مساجد فارس با برپایی جشن های مختلف عید سعید غدیر، از میانه های هفته گذشته تا شب گذشته این روز را گرامی داشتند، اضافه کرد: این جشن ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی همراه بود.

حجت الاسلام امیدی با تاکید بر اینکه برخی کانون ها در این ایام برنامه اطعام هم در دستور کار داشتند، افزود: برگزاری محفل سخنرانی و ذکر مناقب حضرت امیرالمومنین علی (ع)، مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری، برپایی ایستگاه های صلواتی و موکب های شادیانه، اجرای برنامه های شادی پیمایی، برگزاری جشن در فضای مجازی، اجرای مراسم قرائت «خطبه غدیر» و همچنین برپایی محافل انس با قرآن کریم از دیگر برنامه های این ایام بود.

وی گفت: طرح «تلاوت نور» هم در این ایام با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای شیوه های بهداشتی برگزار و ثواب آن به روح بزرگ حضرت پیامبر (ص) و حضرت امیرالمومنین (ع) هدیه شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل