کلنگ زنی مجتمع مسکونی شهر آرا در یزد


کلنگ زنی مجتمع مسکونی شهر آرا در یزد

مجتمع مسکونی شهر آرا با 187 هزار مترمربع و ساخت هزار و 450 پارکینگ و 795 واحد مسکونی توسط شهردار و استاندار یزد کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عملیات اجرایی مجموعه مسکونی شهرآرا در ۷۹۵ واحد مسکونی با پیش بینی یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری با حضور عزیزی شهردار یزد و محمدعلی طالبی استاندار یزد و جمعی از مسئولان محلی در شهر یزد آغاز شد.

مجتمع مسکونی شهر آرا در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع متشکل از واحدهای مسکونی، تجاری و خدماتی است که با حمایت شورای شهر و با همکاری سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری و همچنین یک شرکت سرمایه‌گذاری مسکن مدت چهار سال ساخته می‌شود.

این پروژه با سرمایه گذاری بیش از ۱۲۰۰۰میلیارد ریال، توان اشتغال زایی مستقیم و و غیر مستقیم بین ۱۵۰۰ نفر به عنوان یک ظرفیت کلان اقتصادی در یزد محسوب می شود.

مجموع مساحت طرح یادشده ۱۸۷ هزار مترمربع و ساخت هزار و ۴۵۰ پارکینگ، اسکان ۲ هزار و ۵۰۰ تا سه هزار و ۲۰۰ نفر ، واحدهای خدماتی، تجاری و فضای ورزشی به مساحت ۱۲ هزار و ۳۵۰ متر مربع در آن پیش بینی شد.

ارتفاع کلی مجموعه مسکونی یادشده ۳۰ متر طراحی و پیش‌بینی شد و دارای ۲۳ هزار مترمربع فضای سبز، پارک کودک، فضای بازی عمومی، هشت طبقه اقامتی و ۲ طبقه پارکینگ است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر