این بهترین فرصت برای صعود به جام جهانی است


حسین سعید ستاره سابق فوتبال عراق قرعه کشی دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 را به صعود تیم ملی کشورش دانست و گفت این بهترین فرصت برای صعود عراق به جام جهانی است. 

این بهترین فرصت برای صعود به جام جهانی است
حسین سعید ستاره سابق فوتبال عراق قرعه کشی دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 را به صعود تیم ملی کشورش دانست و گفت این بهترین فرصت برای صعود عراق به جام جهانی است.

او برای اثبات این حرف دلایل زیادی را مطرح کرده است. او می گوید: ما به تیم های ژاپن و استرالیا بازی نخواهیم کرد. این دو تیم قوی ترین تیم های فوتبال آسیا به شمار می روند که ما مدت هاست این تیم ها را شکست نداده ایم. موضوع جغرافیایی هم به ما کمک خواهد کرد کار چندان سختی برای صعود به جام جهانی نداشته باشیم. در گروه ما ایران – سوریه – لبنان و امارات قرار دارند. فاصله ما با این کشورها نزدیک است و اینطور نیست سفرهای زیاد تیم ملی را خسته کند. تنها یک بازی با کره جنوبی مطرح است. خوشبختانه قرعه بسیار خوبی هم برای ما رخ داده است ودر بازی اول با کره جنوبی رویارو خواهیم شد و به این بهانه می توانیم اردویی در شرق آسیا داشته باشیم و ضمن تطبیق با شرایط آب و هوایی شرق آسیا برای بازی با کره جنوبی آماده شویم.

حسین سعید ادامه داد: این بهترین فرصت برای صعود به جام جهانی است. بازی در زمین خودمان نیروی معنوی مضاعفی به ما خواهد داد که رویای صعود به جام جهانی را تحقق بخشیم. ما در مصاف با ایران – سوریه – لبنان و حتی امارات تنها نخواهیم بود به این خاطر که عراقی های زیادی در این کشورها زندگی می کنند و به هنگام برگزاری بازی ها به استادیوم می آیند و ما را تشویق خواهند کرد. همان طور که گفتم برنامه ریزی بازی ها به سود ما است. در اولین بازی با کره جنوبی بازی خواهیم کرد و در انتها هم به سوریه و این یک فرصت خوب است که به جام جهانی صعود کنیم و بازی با سوریه می تواند زمان برپایی جشن صعود ما به جام جهانی باشد.

علاوه بر حسین سعید – یونس محمود هم در مورد آخرین وضعیت تیم ملی عراق صحبت کرد و گفت: بهتر است هر چه سریعتر سرمربی تیم ملی عراق را انتخاب کنیم به این خاطر که زمان زیادی تا شروع بازی ها باقی نمانده است. از سویی ما یک بار تجربه خوبی داشتیم که با شکست سوریه به جام جهانی مکزیک صعود کردیم و امیدواریم این بار هم در آخرین بازی با سوریه جشن صعود به جام جهانی را بر پا کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا