مسی باعث استعفای مجری مشهور می شود؟


اگر لیونل مسی با بارسلونا تمدید نکند، یک مجری مشهور شاید شغل خود را از دست بدهد.

مسی باعث استعفای مجری مشهور می شود؟
اگر لیونل مسی با بارسلونا تمدید نکند، یک مجری مشهور شاید شغل خود را از دست بدهد.

لیونل مسی سال 2000 بود که به واسطه جوزپ ماریا مینگیا استعدادیاب سابق بارسلونا به این باشگاه پیوست. قرارداد اول او روی یک دستمال کاغذی در یک رستوران و با اصرار کارلس رکساچ از اسطوره های باشگاه به امضا رسید. پس از 21 سال اما لیونل مسی دیگر تعهدی به بارسا ندارد و قرارداد او چهارشنبه شب رسما به اتمام رسید. مذاکرات تمدید با او نیز هنوز به نتیجه ای ختم نشده است.

مسی باعث استعفای مجری مشهور می شود؟

جوزپ پدرِرول مجری 2 برنامه معروف خوگونس و ال چیرینگیتو دو ماه پیش در شروع یکی از برنامه هایش به صحبت در مورد عدم تمدید قرارداد سرخیو راموس با رئال و لیونل مسی با بارسا پرداخت و گفت:« دو ماه دیگر قرارداد مسی با بارسا به اتمام خواهد رسید. سرخیو راموس نیز در این مدت می تواند با هر باشگاهی که بخواهد قرارداد امضا کند و رئال را ترک کند. اگر راموس و مسی از رئال و بارسا جدا شوند، من استعفا خواهم کرد.»

دو هفته پیش سرخیو راموس رسما با رئال مادرید خداحافظی کرد و چهارشنبه شب قراردادش با رئال به اتمام رسید. گفته می شود به زودی راموس راهی پی اس جی می شود.

تمدید قرارداد مسی نیز به دلیل مشکلات اقتصادی بارسا و به خطر افتادن فیرپلی مالی به بن بست خورده است.

مسی باعث استعفای مجری مشهور می شود؟

پدرِرول که سال ها مجری معورف ترین برنامه های فوتبالی اسپانیا بوده، امیدوار است قرارداد مسی تا پایان نقل و انتقالات تابستانی تمدید شود، در غیر این صورت باید دید به وعده اش عمل می کند یا خیر.

دو سال پیش او در موردی مشابه گفته بود که اگر فردا هازارد با رئال قرارداد نبندد، برنامه را اجرا نخواهد کرد. هازارد در آن روز با رئال قرارداد امضا نکرد و جالب اینکه پدرِرول نیز به وعده اش عمل کرد و حاضر نشد برنامه را اجرا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه