12 طرح صنعتی و عمرانی در کیش به بهره برداری می‌رسد


12 طرح صنعتی و عمرانی در کیش به بهره برداری می‌رسد

کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در پنجمین مرحله بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی مناطق آزاد در این جزیره 12 طرح عمرانی و صنعتی به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، جعفر آهنگران روز پنجشنبه با بیان اینکه این طرح ها با حضور رییس و از طریق ویدیوکنفرانس افتتاح می شود اظهار داشت: برای این طرح ها در ۲ بخش ریالی و ارزی سرمایه گذاری شده که شامل ۱۹ هزار و۶۵۸ میلیارد ریال، ۲۳ میلیون و ۲۰۰هزاردلار و همچنین ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار یورو است.

وی افزود: این طرح ‌ها به همت بخش خصوصی احداث شده و برای ۴۲۲ نفر به طور مستقیم و یک هزار و ۲۳۸ نفر به طورغیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

آهنگران با اشاره به اینکه جزیره کیش همواره در طرح‌های توسعه‌ای پیشرو مناطق آزاد کشور است، اظهار داشت: تنوع طرح‌های آماده بهره‌برداری در بخش‌های صنعتی و غیرصنعتی مبین تمایل سرمایه‌گذاران برای استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند این جزیره در بخش‌های مختلف و رونق همزمان فعالیت‌های تولیدی، خدماتی و گردشگری است.

بلوکA برج‌های پرشین مارینا، مجتمع مسکونی یوتاور، تله‌کابین میکا، واحدصنعتی تولید، فرآوری وبسته‌بندی مواد غذایی وخام پروتئینی با محوریت آبزیان به همراه سردخانه صفر و زیر صفر، واحد صنعتی تولیدآب آشامیدنی و واحد صنعتی تولید شیرآلات، اتصالات ابزار دقیق در حوزه صنایع نفت و گاز، طرح توسعه واحد تولیدی شربت و قطره خوراکی و انواع مکمل‌های ورزشی از جمله طرح های آماده بهره برداری این جزیره است.

دیگر طرح ها نیز شامل فازدوم واحد صنعتی ارائه خدمات حفاری، نمونه‌گیری و دوربین درونچاهی، واحد خدمات ایمنی در زمینه طراحی و آموزش فرایندهای ایمنی و مهندسی ارزیابی ایمنی فرایند، واحد صنعتی ارائه خدمات سیستم با فناوری بالا (های تک) نمودارگیری ازگل حفاری و پایش اطلاعات و سرویس مادلاگینگ پیشرفته و واحدتولیدی ماسک سه لایه وصفحه (شیلد) محافظ صورت است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا