فرماندار پلدختر: مسوولان خسارت خشکسالی در روستاها را به حداقل برسانند


فرماندار پلدختر: مسوولان خسارت خشکسالی در روستاها را به حداقل برسانند

خرم‌آباد- ایرنا - فرماندار پلدختر گفت: مدیران و متولیان شهرستان باید تلاش کنند با برنامه‌ریزی و اقدام به موقع، معضل کم آبی و خسارت خشکسالی در روستاهای این شهرستان به حداقل برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رضاییان روز یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران‌ شهرستان پلدختر اظهار کرد: با توجه به بحران و کاهش منابع آبی در استان های کشور، به ویژه شهرستان پلدختر و کاهش نزولات آسمانی نسبت به سال‌های گذشته، استفاده بهینه از منابع آب و مدیریت درست آن امری ضروری است.

وی افزود: محصولات کشاورزی و به ویژه مزارع دیم کشاورزان شهرستان پلدختر امسال به علت خشکسالی از بین رفته است.

فرماندار پلدختر گفت: بنابراین مسوولان باید با استفاده از کمترین امکانات و با برنامه‌ریزی درست، بررسی های به موقع و بهره گیری از تجربیات سال‌های گذشته، موثرترین اقدامات را در زمینه تامین آب آشامیدنی مردم داشته باشند تا مشکلات این حوزه به حداقل برسد.

رضاییان به مشکلات حوزه کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: مسوولان این بخش نیز باید با استفاده و بهره‌گیری از توان علمی و منطقی کارشناسان حوزه، بهترین الگوی کشت را با توجه به میزان منابع آبی به کشاورزان ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه دامداران پلدختر در بحران و تنگنای خشکسالی قرار دارند اضافه کرد: منابع طبیعی و سایر متولیان نیز باید تلاش کنند در فصل گرما، آتش‌سوزی‌ها به حداقل برسد و به موقع کنترل شود.

رضاییان همچنین خدمتگزاری به مردم را مهمترین وظیفه مسوولان دانست و یادآور شد: مسوولان باید با استفاده از این موقعیت، با مدیریت منابع و تلاش جهادی نسبت به رفع مشکلات اقدام و بیش از گذشته به مردم خدمت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...