چرا عالیجنابان درباره بورس و تورم حرفی نمی‌زنند؟


چرا عالیجنابان درباره بورس و تورم حرفی نمی‌زنند؟

به گزارش مشرقمحمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: از آقایان جهانگیری، لاریجانی، پزشکیان، آخوندی، شریعتمداری، هاشمی و... بقیه نامزد های همسو، انتظار می...

به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: از آقایان جهانگیری، لاریجانی، پزشکیان، آخوندی، شریعتمداری، هاشمی و... بقیه نامزد های همسو، انتظار می رود بعد از صدها حمله ای که علیه آسیاب های بادی و دشمنان موهوم ترتیب می دهند، چند دقیقه نفس تازه کنند و اگر صلاح بود، کمی هم به مشکلاتی که ائتلاف متبوع آنها برای مردم درست کرده، بپردازند.

مردم، این روزها کمتر می شنوند -بلکه اصلا نمی شنوند- که نامزدهای طیف مدعی اعتدال و اصلاحات، ولو در حد چند جمله تشریفاتی، به ریزش های روزانه چند ده هزار واحدی بورس، یا دستورهای دولتی برای گرانی چند باره کالا های اساسی، و گرانی های لجام گسیخته دیگر بپردازند.

انگار نه انگار که بلا نسبت، خود را نامزد انتخابات وانمود می کنند؛ و هر نامزدی لاجرم، باید درباره مشکلات مردم حرف بزند و عملکرد دولت مستقر را نقد کند. طوری شب ها در کلاب هاوس و گعده ها و دور همی های مشابه، حرف می زنند که انگار سال ها نبوده اند و تازه از مریخ آمده اند، یا درباره مریخ حرف می زنند!

انگار نه انگار که هشت سال، پشت کج رفتاری های یک مدیریت پر ادعا و بد عمل ایستادند و حالا نتایج گزنده آن سوء مدیریت، به جان معیشت مردم افتاده است!

همچنان در خیال حرف می زنند و در خلا می تازند و سودای انتخابات هم در سر می پزند، بی آن که لا اقل یک عذرخواهی خشک و خالی بکنند، یا دست کم، قول تغییر مسیر و اصلاح رفتار بدهند. باز هم هر طور که صلاح می دانند؛ ولی اگر نامزد نهایی آنها درانتخابات توسط مردم عقوبت شد، بدانند از کجا خورده اند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش