همدان آماده میزبانی رویدادهای ملی و بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای است


همدان آماده میزبانی رویدادهای ملی و بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای است

همدان- ایرنا- رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی همدان گفت: این استان آماده برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای است.

"غلامرضا خاکساری" روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: امکانات ورزش همدان در کشور کم نظیر است و زیرساخت لازم را برای برگزاری رقابت‌های مختلف ملی و بین المللی در اختیار داریم.

وی بیان کرد: در نشست اخیر با سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای نیز این درخواست به طور رسمی ارایه و مورد استقبال قرار گرفت.

خاکساری با اشاره به کسب کرسی‌های مهم مسوولیتی فدراسیون زورخانه‌ای توسط پیشکسوتان ورزش همدان گفت: سرپرست فدراسیون، یکی از داوران مطرح همدان را به عنوان عضو کمیته داوران زورخانه‌ای فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب کرد.

وی بیان کرد: زارعی از داوران با سابقه ورزش‌های زورخانه‌ای است که پیش از این نیز با فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی همکاری داشته و اکنون به عنوان رییس کمیته داوران استان، دبیر هیات شهرستان همدان و مسوول کمیته روابط عمومی فعالیت دارد.

همدان آماده میزبانی رویدادهای ملی و بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای است

وی افزود: همچنین لطف الله خاکساری طی حکمی از سوی سرپرست فدراسیون به عنوان عضو کمیته فنی کشتی پهلوانی فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شده است.

خاکساری گفت: عبدالله کاظمی روشن از پیشکسوتان ارزنده ورزش همدان نیز طی حکمی به عنوان عضو کمیته پیشکسوتان فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

استان همدان دارای بیش از یک هزار ورزشکار و مربی در ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی