درخواست عضو شورای تهران برای مدیریت کرونا توسط شهرداری


درخواست عضو شورای تهران برای مدیریت کرونا توسط شهرداری

تهران- ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار آن شد که مدیریت بحران کرونا به شهرداری داده شود و عزمی جزم برای قرنطینه شهر ایجاد گردد.

به گزارش ایرنا، زهرا نژاد بهرام، روز سه شنبه در دویست و هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: با توجه به شرایط قرمز تهران و کم توجهی برخی مسئولان به تذکرات ستاد کرونا و با عنایت به در خطر بودن جان شهروندان و هشدارهای متعدد از سوی وزارت بهداشت، به نظر می رسد تمایلی برای رعایت قرنطینه وجود ندارد.

وی افزود: این شرایط حاصلی جز به هم ریختگی شرایط کنونی در اوج بحران ندارد، مغازه های گروه دوم و سوم و چهارم که باید تعطیل باشند به صورت جسته و گریخته تعطیل هستند. خودروها در حال حرکتند، شهر معنی قرنطینه را به سخره گرفته است.

این عضو شورا با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت های جدی، تعطیلات جدی و ارائه خدمات موثر به شهروندان ضروری است، ادامه داد که اجازه دهید هر محدوده خودش مدیریت را بر عهده بگیرد.

انتقاد از ادغام اداره کل ایثارگران شهرداری در بخش‌های دیگر شهرداری

حجت نظری نیز در تذکری از مدیران شهرداری تهران خواست درباره ادغام اداره کل ایثارگران شهرداری تهران با بخش‌های دیگر شهرداری تجدید نظر کنند.
وی با بیان اینکه شنیده می‌شود ادغام اداره کل ایثارگران شهرداری تهران با بخش‌های دیگر شهرداری در معاونت توسعه شهرداری در حال بررسی است، گفت: اگر اداره کل ایثارگران در بخش دیگری اقدام شود پیگیری امور ایثارگران کمتر میشود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ قلعه "امیر مفخم بختیاری"