اعلام نحوه برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید


اعلام نحوه برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید

رئیس اداره سنجش و پذیرش عمومی حوزه های علمیه خواهران نحوه برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «زهره تمیزکار» در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا نحوه برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته آزمون ورودی مقطع عمومی(سطح 2 - کارشناسی) به صورت مجازی و برخط در تاریخ 25 تیرماه 1400 برگزار می شود.

رئیس اداره سنجش و پذیرش عمومی حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: آزمون ورودی مقاطع تکمیلی و بازپذیری مقطع عمومی نیز به صورت حضوری در مراکز آزمون انتخابی توسط داوطلبان در تاریخ 4 تیرماه سال جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در کشور، هرگونه تغییر در شیوه برگزاری آزمون های ورودی، از طریق پایگاه اطلاع رسانی سنجش و پذیرش به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

خانم تمیزکار همچنین به پذیرش حوزه های علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

وی افزود: علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه های علمیه خواهران برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی http://paziresh.whc.ir/و یا به مدارس علمیه خواهران سراسر کشور به‌ صورت حضوری مراجعه کنند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟