477 نفر داوطلب شوراهای روستایی در البرز ثبت نام کردند


477 نفر داوطلب شوراهای روستایی در البرز ثبت نام کردند

کرج - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان البرز اعلام کرد که در روز ششم ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستایی استان، 477 نفر نام نویسی کردند و شمار ثبت نام شدگان این شوراها در البرز به یک هزار و 362 نفر رسید. 

نور محمد فردی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از مجموع یک هزار و ۳۶۲ داوطلب ثبت نام شده شوراهای اسلامی روستایی استان ، یک هزار و ۲۳۷ نفر معادل ۹۱ درصد آقایان و ۱۲۵ نفر معادل ۹ درصد بانوان هستند.

وی اضافه کرد: ۶۶ درصد افراد ثبت نام شده به صورت حضوری و ۳۴ درصد به صورت الکترونیکی بوده است.

فردی با بیان اینکه بیست و دوم فروردین ماه آخرین روز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها است ، خاطر نشان کرد: از تمام کسانی که علاقه مند و شرایط لازم را دارند در خواست می شود فرصت را از دست ندهند و ثبت نام نمایند.

وی ادامه داد: تعداد ثبت نام کنندگان به تفکیک شهرستان ها عبارتند از ۳۳۹ نفر کرج، ۳۰۱ نفر ساوجبلاغ، ۲۹۲ نفر طالقان، ۱۸۸ نفر نظرآباد، ۱۶۹ نفر چهارباغ، ۵۹ نفر اشتهارد و ۱۴ نفر فردیس بوده است.

معاون استاندار البرز تصریح کرد: به لحاظ تحصیلات از مجموع یک هزار و ۳۶۲ نفر ثبت نام شده ، ۶۵۰ نفر زیر دیپلم، ۳۶۰ نفر دیپلم، ۹۸ نفر فوق دیپلم، ۲۳۰ نفر لیسانس، ۵۳ نفر فوق لیسانس، ۶ نفر دکتری و ۱۰ نفر سطح یک حوزوی می باشند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

استان البرز ۲۸۸ روستا دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برای محو سیاهی دور چشم از مخلوط آب رز جوشیده و این ماده غذایی استفاده کنید