توزیع 650 پرس غذای گرم به همت کانون «آیین» میان اقشار محروم شهرستان خنج


توزیع 650 پرس غذای گرم به همت کانون «آیین» میان اقشار محروم شهرستان خنج

قائدی گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری «آیین» و مشارکت خیران شهرستان خنج، تا کنون تعداد 650 پرس غذای گرم تهیه و میان اقشار محروم توزیع شده است.

«فرهاد قائدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای کمک به اقشار محروم و مستضعف جامعه برنامه های مختلفی از سوی کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج در طول سال برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج افزود: این برنامه‌ها که به شکل گسترده با حضور گرم بچه های مسجد، خیران و نیکوکاران شهرستان همراه بوده است توانسته بخشی از مشکلات قشر محروم جامعه را برطرف کند.

وی بیان کرد: برنامه های خیریه و عام المنفعه کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج در قالب تهیه بسته‌های ارزاق و طرح کمک های مومنانه در طول سال گذشته اجرایی شده است.

قائدی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و حادشدن شرایط جامعه لزوم توجه بیش از پیش به اقشار محروم و کم برخوردار جامعه ضروری بوده که البته کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این زمینه در حد توان خود اقدامات خوبی را انجام داده اند.

وی ادامه داد: کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج نیز از ابتدای امسال و در یک اقدام عام المنفعه و خیریه سعی بر آن دارد تا یک وعده غذایی اقشار محروم را در طول هفته تامین کند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج افزود: به همین سبب اجرای این برنامه را به صورت هفتگی آغاز کرده و هر هفته در حد وسع و توان خود و با توجه به میزان کمک های جمع آوری شده از خیران به تهیه و توزیع غذای گرم میان خانواده های کم بضاعت و محروم جامعه می پردازد.

قائدی با اشاره به اینکه در روز گذشته تعداد 233 پرس غذای گرم به همت این کانون و مشارکت خیران میان اقشار کم بضاعت شهرستان خنج توزیع شده است، عنوان کرد: این مهم در هفته های آینده نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع تا کنون تعداد 650 پرس غذای گرم به همت کانون فرهنگی و هنری «آیین» تهیه شده است، گفت: برای تهیه این تعداد غذا 85 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج از مشارکت خیران در این اقدام خیرخواهانه قدردانی کرد و خواستار تداوم همکاری آنها در برنامه های آتی کانون شد.

پایان پیام/691

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تیم نکونام جام می‌خواهد/ صدربازی خارجی‌ها/ پیشخوان