عملیات ساخت مجتمع خدمات رفاهی در مسیر زاهدان- میرجاوه آغاز شد


عملیات ساخت مجتمع خدمات رفاهی در مسیر زاهدان- میرجاوه آغاز شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ساخت مجتمع خدمات رفاهی دو منظوره در کیلومتر 18 مسیر زاهدان- میرجاوه با حضور استاندار این استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا ایوب کرد روز چهارشنبه در این آیین با بیان اینکه مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب، دسترسی سریع کاربران جادهای به خدمات مورد نیاز و کاهش میزان سوانح رانندگی و همچنین افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها نقش بسزایی ایفا می‌کنند، افزود: این مجتمع خدمات رفاهی در زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال با سرمایه گذاری بخش خصوصی بدون دریافت تسهیلات بانکی در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی تیرپارک، رستوران، سویت اقامتی، مسجد، رستوران و بازارچه عرضه محصولات سنتی، جایگاه سوخت و سی ان جی، استراحتگاه ویژه رانندگان ترانزیتی و تعمیرگاه را از جمله برخی امکانات پیش بینی شده در این مجتمع خدمات رفاهی عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از این اداره‌کل جهت راه اندازی مجتمع خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و اظهارداشت: هم‌اینک ۳۰ مجتمع خدمات رفاهی در محدوده تحت پوشش این اداره کل مشغول فعالیت است و همچنین بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده هشت مجتمع خدمات رفاهی دیگر با توجه به ضرورت تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که پایانه مرزی میرجاوه فرصت مطلوبی را برای رونق اقتصادی استان فراهم کرده مقرر شد علاوه بر ۲ مجتمع خدمات رفاهی موجود، چهار مجتمع دیگر نیز در این مسیر ترانزیتی به بهره‌برداری برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل