اجرای طرح آرامش بهاری در 20 بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد


اجرای طرح آرامش بهاری در 20 بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در 20 بقعه متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز چهارشنبه (۲۷ اسفند) «سید نورالله جنتی‌پور»، گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ۲۰ بقعه متبرکه و شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ضمن التزام به مصوبات ستاد کرونای استان، رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این طرح الزامی می باشد.

وی افزود: طرح نوروزی آرامش بهاری از روز پنجشنبه ۲۸ اسفند ماه تا روز جمعه ۱۳ فروردین ماه برگزار می‌شود.

جنتی پور اظهار کرد: مراسم تحویل سال نو و مراسم اجتماع منتظران در آخرین روز جمعه سال با برگزاری دعای ندبه و توسل به امام زمان (عج) به صورت ویژه در بقاع متبرکه شاخص استان که شرایط برگزاری مراسم را دارند با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: با هدف ایجاد نشاط و طراوت در اعیاد شعبانیه به ویژه سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و به دلیل عدم امکان حضور مردم در مراسم حضوری در بقاع متبرکه، طبق روال سال گذشته، کاروان های شادی با عنوان نسیم انتظار در محیط های باز مثل خیابان ها، میدان ها به حرکت در آمده و نوای دلنشین ذکر اهل بیت (ع) را در شهرها طنین انداز می‌کنند.

جنتی‌پور در پایان، خاطر نشان کرد: در بقاع متبرکه‌ای که امکان حضور جمعیت وجود نداشته باشد، برنامه ها ضبط شده و به صورت مجازی پخش خواهد شد.

پایان پیام/630

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی