پورتال وزارت ارتباطات برای روشندلان دسترس پذیر شد


پورتال وزارت ارتباطات برای روشندلان دسترس پذیر شد

رییس مرکز فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از دسترس پذیر شدن پورتال وزارت ارتباطات برای روشندلان خبر داد و گفت: از این پس روشندلان و کم‌بینایان می‌توانند به راحتی با صفحه خوان‌های ویژه‌ خود از خدمات این پورتال استفاده کنند. به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، سمیرا انصاری...

پورتال وزارت ارتباطات برای روشندلان دسترس پذیر شد
رییس مرکز فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از دسترس پذیر شدن پورتال وزارت ارتباطات برای روشندلان خبر داد و گفت: از این پس روشندلان و کم‌بینایان می‌توانند به راحتی با صفحه خوان‌های ویژه‌ خود از خدمات این پورتال استفاده کنند.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، سمیرا انصاری رییس مرکز فناوری اطلاعات با بیان اینکه روشندلان هم مانند سایر شهروندان باید بتوانند از خدماتی که در بستر اینترنت ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند، گفت: بر اساس استاندارد‌هایی که حوزه‌ دسترس‌پذیری فضای مجازی برای ارائه کنندگان سرویس‌های اینترنتی لحاظ کرده، تمامی پورتال ها را می‌توان به گونه‌ای طراحی کرد که برای روشندلان نیز قابل استفاده باشد.
وی با اشاره به وعده وزیر ارتباطات برای متناسب سازی پرتال وزارت ارتباطات در روز جهانی نابینایان، تصریح کرد: از این پس، روشندلان و کم‌بینایان می‌توانند به راحتی با صفحه خوان‌های ویژه‌ خود از خدمات این پایگاه استفاده کنند.
بر اساس این گزارش، پورتال وزارت ارتباطات با مشاوره فنی شرکت دانش‌بنیان پکتوس و توسط شرکت رادکام و مرکز فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات برای روشندلان دسترس‌پذیر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شرایط فروش اقساطی KMC X5 با تحویل 30 روزه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403