آیین جانمایی و نامگذاری تابلوهای منقوش به نام شهدای زن سیستان وبلوچستان


آیین جانمایی و نامگذاری تابلوهای منقوش به نام شهدای زن سیستان وبلوچستان

مشاور امور بانوان شهرداری زاهدان گفت: همزمان با کنگره ملی 17000 زن شهید جانباز، آزاده و ایثارگر کشور، آیین جانمایی و نامگذاری تابلوهای منقوش به نام شهدای زن استان در زاهدان برگزار شد.

نوشین حسابی مقدم در گفت وگو با ایسنا افزود: غرس نهال، جانمایی و نامگذاری تابلوهای منقوش به نام شهدای زن استان با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

مشاور امور بانوان شهرداری زاهدان ادامه داد: زنانِ شهید و جانباز و آزاده و ایثارگر کمتر معرفی شده اند و همه باید تلاش کنیم الگوسازی و معرفی مناسب تری از زنان شهید و ایثارگر کشور داشته باشیم.

وی بیان کرد: ایثار و شهادت و از خودگذشتگی زن و مرد نمی شناسد کما اینکه در تمامی عرصه ها این زنان و مادران هستند که همسر و یا فرزندشان را برای دفاع از کیان کشور و آزادگی و اسلام هدایت کردند و شجاعانه این فرهنگ را ترویج می‌کنند.

در این مراسم مدیر کل بنید شهید و امو ایثارگران استان، مدیرکل امور بانوان استانداری، رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز ، معاونین آموزش و پرورش و جمعی از مدیران استانی و شهری و فعالان اجتماعی غرس نهال و جانمایی تابلوهای نامگذاری زنان شهید استان را انجام دادند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان