کمک‌های نقدی و غیرنقدی را از چه طریقی به نیازمندان برسانیم؟


کمک‌های نقدی و غیرنقدی را از چه طریقی به نیازمندان برسانیم؟

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: درگاه‌های الکترونیکی #024*1*8877*، تلفن نیکوکاری 33116 و انتخاب گزینه 3 کد دستوری 096887، شماره حساب 6037997950030420، اپلیکیشن‌های سنا، سکه و بله همچنین دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌ زنجانی‌ها در جشن نیکوکاری است.

هدایت صفری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با آغاز جشن نیکوکاری در استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه هفته نیکوکاری (۱۴ تا ۲۱ اسفندماه) قرار داریم، جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در استان زنجان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه کمک‌های نقدی زنجانی‌ها به صورت غیرحضوری و از طریق چند سامانه قابل دریافت است، افزود: کد USSD به شماره «#۰۲۴*۱*۸۸۷۷*» و شماره کارت ″۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰″ به جشن نیکوکاری اختصاص یافته تا زنجانی‌ها در شرایط کرونایی بتوانند هدایای خود را به صورت غیرحضوری پرداخت کنند.

این مسئول با بیان اینکه نیکوکاران می‌توانند طی تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶ و انتخاب گزینه شماره ۳ هدایای نقدی خود را به صورت غیرحضوری پرداخت کنند، تصریح کرد: گفتنی است سامانه تلفنی دیگری به شماره «۰۹۶۸۸۷» مربوط به مرکز بوده و شهروندان در صورت تماس با این شماره باید گزینه مربوط به استان زنجان را انتخاب کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در رابطه با مراکز آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی در جشن نیکوکاری هستند، ادامه داد: ۱۳۱ مرکز نیکوکاری، ۱۴ ادارات و دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی هستند و در شهر زنجان نیز دو چادر به صورت نمادین برپا شده است که شهروندان می‌توانند هدایای خود را از این طریق ارائه کنند.

صفری با تاکید بر اینکه فقط کالاهای نو پذیرفته می‌شود و اقلام مستعمل، را امسال پذیرش نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بخشی از کمک‌ها برای آجیل و میوه شب عید ایتام اختصاص پیدا می‌کند و کمک‌های نقدی نیز به ایتام تخصیص یافته و به ‌عنوان عیدی به حساب خانواده‌های نیازمند پرداخت می‌شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

665 بیمار مبتلا به کرونا در زنجان بستری هستند / مرگ 762 نفر