در دوران انقلاب ما ٣6 هزار شهید نوجوان تقدیم به انقلاب کردیم آیا آنها تجربه داشتند؟


در دوران انقلاب ما ٣6 هزار شهید نوجوان تقدیم به انقلاب کردیم آیا آنها تجربه داشتند؟

رکنا : نوجوانانی مثل شهید فهمیده که نارنجک به کمر می‌بندد و جان خود را فدا می‌کند.

مهرشاد سهیلی فعال فرهنگی جهادی در شب گذشته و هم زمان با شب ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر مهمان برنامه زوجی نو بودکه مدتی است به کارگردانی محمد پورصباغیان و اجرای باربد بابایی از شبکه سیما پخش می‌شود.

این نوجوان جهادی ادامه داد: بعد از نهضت حضرت امام (ره) جوانان فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله کمک تحصیلی در مناطق دور افتاده، زوج های جوان، اقشار کم برخوردار، کمک به ایتام و محرومان داشته است که این مساله جای بسی تقدیر دارد.

وی افزود: در بحث احتمام بخشیدن به جوانان و نوجوانان این مساله مورد توجه است که آنها کمک می‌کنیم تا بتوانند اقدام و عمل مناسبی را در نظر بگیرند که متاسفانه بعضی‌ها این مسئله را نادیده می‌گیرند.

سهیلی ایلامی اظهار کرد: در دوران انقلاب ما ٣۶ هزار شهید نوجوان بسیجی تقدیم انقلاب کردیم آیا آنها تجربه داشتند؟ نوجوانانی مثل شهید فهمیده که نارنجک به کمر می بندد و جان خود را فدا می‌کند که امام عظیم و شان فرمودند؛ رهبر ما طفل ١٣ ساله‌ای است ک نارنجک به کمر می بندد و جانش رافدا می‌کند یا مادر شهید یوسف دارو پناه که پسرش را جلوی چشمانش گردن زدند ولی حاظر نشد به امام و انقلاب ناسزا بگوید.

سهیلی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از حمایت بی دریغ مهدی اخوان مدیرعامل جهادی اپراتور همراه اول تشکر می کنم.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آتش سوزی هولناک به علت کولر دو تکه + جزئیات