سازمان بهشت زهرا (س) در کرونا نسبت به سایر کشورها موفق تر بوده است


سازمان بهشت زهرا (س) در کرونا نسبت به سایر کشورها موفق تر بوده است

شهرری - ایرنا - مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در دیدار با کارکنان سالن های تطهیر سازمان بهشت زهرا(س) گفت: این نهاد خدمات رسان در راستای بحران بی سابقه کرونا در قیاس با سایر کشورها موفق تر عمل کرد.

به گزارش روز چهارشنبه سازمان ورزش، امیر محسنی در این دیدار مدیریت درگذشتگان را در شرایط بحران کرونا در کلان شهر تهران موفقیت آمیز و از افتخارات شهرداری تهران دانست و گفت: مدیریت سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا با در نظر گرفتن همه جوانب و با استفاده از تجربیات گذشته به خوبی توانست این بحران بی سابقه و غافلگیر کننده را مدیریت کند و در قیاس با سایر کشور های جهان موفق تر عمل کرد.

وی ادامه داد: در کنار کادر درمان بیشترین فشار و دغدغه را مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) دارند و با عشق، ایثار و از خودگذشتگی که در وجود این عزیزان موج می زند، توانستند باعث افتخار آفرینی در حوزه مدیریت بحران در کشور شوند تا در میان کشورهای دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران همچنین با اشاره به نقش ورزش در افزایش سلامت روحی و جسمی شهروندان اظهارکرد: تلاش داریم با توسعه ورزش شهروندی به ویژه در میان کارکنان خدوم شهرداری، گامی در این زمینه برداریم. برنامه های متنوعی در حوزه ورزش کارکنان در سال آینده برنامه ریزی شده که افزایش شادابی و نشاط را در میان ایشان همراه خواهد داشت.

محسنی در این دیدار همچنین با حضور در محل خاکسپاری "مهرداد میناوند" و "علی انصاریان" ضمن قرائت فاتحه، طلب آمرزش و مغفرت برای ورزشکاران فقید کرد.

سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گزارشی در مورد نحوه خدمات رسانی و تکریم خانواده های داغدار و همچنین اقدامات یکساله صورت گرفته و مدیریت بحران کرونا در سازمان بهشت زهرا(س) را ارائه کرد و نیز بر ترویج و توسعه امر ورزش در بین پرسنل سازمان و تجهیز امکانات ورزشی در بهشت زهرا(س) با توجه به شرایط ویژه کاری این عزیزان و ارائه خدمات ورزشی، ارتقاء سطح تندرستی و روحیه ورزشی در بین پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) تاکید و از همراهی سازمان ورزش شهرداری تهران در این خصوص تقدیر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم بی نظیر از آوازخوانی محشر و دلنشین هوتن شکیبا + دلبری این بچه تمامی ندارد!