بانوان آذربایجان‌غربی در رقابت‌های چندگانه خوش درخشیدند


بانوان آذربایجان‌غربی در رقابت‌های چندگانه خوش درخشیدند

ارومیه- ایرنا- رییس هیات ورزش‌های سه‌گانه آذربایجان‌غربی گفت: بانوان این استان در مسابقات دوگانه و سه‌گانه قهرمانی کشور به یک مقام دوم و یک عنوان سوم در انفرادی و یک مقام دومی و یک عنوان سوم تیمی دست یافت.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات دوگانه و سه‌گانه قهرمانی بانوان کشور امروز به میزبانی دهکده ورزشی المپیک کرمانشاه با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور برگزار شد که آذربایجان غربی در این رقابت ها با پنج ورزشکار حضور یافت.

وی گفت: در رده سنی نونهالان و در مسابقه دوگانه "دواتلون" و در بخش انفرادی، "پریا ایرانی" از این استان با زمان ۲۳ دقیقه بعد از ورزشکاران زنجان و اصفهان سوم شد.

رییس هیات ورزش‌های سه‌گانه آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در بخش تیمی این بخش، آذربایجان‌غربی بعد از زنجان به عنوان دوم دست یافت.

حاجیلو گفت: در مسابقه سه‌گانه "ترای‌اتلون" و در بخش انفرادی، "سوین تابع خیام" با زمان ۳۹ دقیقه و ۵۳ ثانیه بعد از ورزشکار چهارمحال و بختیاری به عنوان دوم دست یافت.

وی افزود: در بخش تیمی این بخش نیز، آذربایجان‌غربی بعد از کرمانشاه و اصفهان سوم شد.

مسابقات سه‌گانه "ترای‌اتلون" در سه رشته ۲ کیلومتر دو، ۱۰ کیلومتر دوچرخه‌سواری و مجددا ۱۰۰۰ متر و مسابقه دوگانه "دواتلون" در سه رشته ۱۰۰۰ متر دو، پنج کیلومتر دوچرخه‌سواری و ۵۰۰ متر دو برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر دیده‌نشده از لحضات اولیه آتش‌سوزی امام‌زاده ابراهیم شفت گیلان