عکاس ایرنا برگزیده کشوری شد


عکاس ایرنا برگزیده کشوری شد

کرمانشاه- ایرنا- «بهمن زارعی» عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز کرمانشاه برگزیده جشنواره ملی «شهر آماده» شد.

یه گزارش خبرنگار ایرنا، در اختتامیه اولین جشنواره ملی شهر آماده که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد، نفرات برتر در ۲ بخش عکس و فیلم معرفی شدند.

در بخش عکس، بهمن زارعی عکاس ایرنا مرکز کرمانشاه با تصویری از زلزله سال ۱۳۹۶ در استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شد.

عکاس ایرنا برگزیده کشوری شد عکس زارعی تصویری شورانگیز از چند کودک زلزله‌زده شهر سرپل ذهاب را نشان می دهد که بر روی انبوهی از هدایای مردمی در حال شادی و بازی کودکانه هستند

بهمن زارعی ۳۸ ساله متولد شهرستان دالاهو کرمانشاه است که در عمر ۲۰ ساله عکاسی در رسانه‌ها جوایز مختلفی را از آن خود کرده؛ از جمله رتبه برتر دهمین دوسالانه عکس ایران، رتبه اول جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور در سال ۱۳۹۴، رتبه اول جشنواره خبرگزاری ها و مطبوعات استان های مرزی ایران و عراق در سال ۹۵، کسب رتبه اول جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان کرمانشاه و...

او همچنین در جشنواره های متعددی به عنوان داور حضور داشته و در چندین رویداد بین المللی از جمله مذاکرات هسته ای در لوزان سوییس عکاسی کرده است.

عکاس ایرنا برگزیده کشوری شد تندیس اولین جشنواره ملی «شهر آماده»

جشنواره شهر آماده با موضوع پیشگیری و مواجه با بحران (کرونا، زلزله، سیل، طوفان و آتش سوزی) برگزار شد که علاوه بر بهمن زارعی، مجتبی عرب زاده، احمد بلباسی، سعید قاسمی، عبدالله صفا، کیوان جعفری، مینا نوعی، زهرا راد، پوریا ترابی، محمد رضایی، عرفان کوچاری، سیدمحمود حسینی و ستاره سرداری از دیگر برگزیدگان بخش عکس آن بودند.

همچنین احسان سنایی راد، سعید نجاتی، محسن نجفی مهری، انوشا مقدم پور، سحر جعفری راد و مصطفی همدرسی هم در بخش فیلم برگزیده شدند.

داوری جشنواره هم بر عهده داوران مطرحی همچون محمود کلاری، اسماعیل عباسی، ساعد نیکذات، نرگس آبیار و ساتیار امامی بود.

اولین جشنواره ملی شهر آماده با حمایت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر تبلیغاتی گوشی اکسپریا 10 مارک 6 در فضای وب منتشر شد