اختصاص بیش از2میلیارد تومان تسهیلات نیکوکاری برای تهیه تبلت دانش آموزی


اختصاص بیش از2میلیارد تومان تسهیلات نیکوکاری برای تهیه تبلت دانش آموزی

قزوین - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: برای تأمین تبلت دانش آموزان نیازمند، 2 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات نیکوکاری اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، مهرعلی حق گویان روز دوشنبه در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: این تسهیلات ازحداقل سه میلیون تومان و تا سقف ۳۰ میلیون تومان خواهد بود که براساس ضوابط تدوین شده مبلغ تسهیلات در حساب نیکوکار مسدود و برای خرید تبلت به دانش آموزان نیازمند اختصاص می یابد.

وی افزود: علاوه بر این، مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق استاندار محترم به منظور تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند اختصاص یافته است .

این مسوول گفت: با توجه به شرایط و محدودیت های کرونایی و به منظور کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند تلاش می کنیم هرچه سریع تر تبلت و گوشی همراه این عزیزان را فراهم کنیم.

حق گویان اضافه کرد: برنامه تهیّه تبلت برای دانش آموزان نیازمند با جدیت پیگیری می شود تا مشکل غیبت دانش آموزان نیازمند در کلاس های غیر حضوری و مجازی مرتفع شود و امکان تحصیل شایسته برای دانش اموزان فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: اگرچه بیماری کرونا لطمه های جبران ناپذیری وارد کرده ولی فرصت هایی هم در این بین فراهم شده است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در گام نخست تلاش می کند تا دانش آموزان تحت حمایت خود را از نعمت تبلت بهره مند سازد و در ادامه با استفاده از ظرفیت خیران، سایر دانش آموزان غایب در شبکه شاد را هم مورد حمایت قرار دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: کمک های خیران و تسهیلات مربوط به خرید تبلت نیازمندان در تعامل و هم افزایی با دفتر مرکزی این نهاد به ۲ برابر افزایش یافته و تبلت از سوی دفتر مرکزی به صورت مستقیم از شرکت تولید کننده خریداری و ارسال می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر