بازدید مدافعان سلامت فارس از اماکن تاریخی رایگان شد


بازدید مدافعان سلامت فارس از اماکن تاریخی رایگان شد

مسئول اداره امور فرهنگی و ارتباطات میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی فارس از بازدید رایگان پرستاران و کادر درمان به‌مناسبت زاد روز حضرت زینب(س) و هفته پرستار خبر داد.

بازدید مدافعان سلامت فارس از اماکن تاریخی رایگان شد

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، پیام غرابی، مسئول اداره امور فرهنگی و ارتباطات میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی فارس امروز، 29 آذرماه گفت: با توجه به پیش‌رو بودن زاد روز حضرت زینب(س) و روز پرستار این اداره‌کل به منظور گرامی داشت این روز و فداکاری های پرستاران و کادر درمان در مبارزه با بیماری کرونا از امروز 29 آذر ماه تا جمعه 5 دی ماه 1399 با در دست داشتن کارت شناسایی به همراه 4 نفر از اعضای خانواده می‌توانند از اماکن فرهنگی– تاریخی تحت پوشش این اداره‌کل بازدید کنند.

وی ادامه داد: آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، ارگ کریم‌خانی، تخت‌جمشید، پاسارگاد، نقش‌رستم، نقش‌رجب، شهر‌تاریخی بیشاپور، تنگ‌چوگان، کاخ اردشیر فیروزآباد و کاخ ساسان سروستان از جمله آثار تاریخی فرهنگی تحت پوشش این اداره‌کل هستند.

یادآور می‌شود، در تقویم اسلامی، 5 جمادی‌الاول سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) مصادف با 30 آذرماه سال جاری به‌نام روز پرستار نام‌گذاری شده است که در این راستا برنامه‌های مختلفی به‌منظور گرامیداشت مقام پرستار توسط سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرا می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها