اجرای دو طرح پژوهشی توسط کمیته امداد استان تهران


اجرای دو طرح پژوهشی توسط کمیته امداد استان تهران

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از اجرای دو طرح پژوهشی توسط تیم پژوهشی این نهاد خبر داد.

اجرای دو طرح پژوهشی توسط کمیته امداد استان تهران

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پیامی فرارسیدن ۲۵ آذر و روز پژوهش را گرامی داشت و گفت: امروزه، نقش انکارناپذیر پژوهش در توسعه جوامع پیشرفته، بر همگان واضح و مبرهن است.

وی با بیان اینکه این حوزه بستر مناسبی را برای بروز و ظهور خلاقیت‌ها در جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکار‌های مناسب، فراهم می‌کند، افزود: دانشگاه‌ها می‌توانند با استفاده از ظرفیت علمی و پژوهشی که دارند این نهاد را در توانمندسازی فکری، فرهنگی و معنوی خانوار‌های تحت حمایت یاری دهند.

پرپنچی بیان کرد: در همین جهت بهمن ماه سال گذشته تفاهم نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی با دانشگاه آزاد واحد شرق تهران نیز به امضا رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون دو پژوهش در دستور کار این نهاد در استان تهران قرار داد، ادامه داد: آسیب شناسی فعالیت‌های پژوهشی امداد با تأکید بر مطالعه تطبیقی سایر نهاد‌های حمایتی داخل و خارج از کشور و اثربخشی برگزاری رویداد‌های کارآفرینی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت موضوعات این پژوهش هاست که توسط تیم پژوهشی حوزه برنامه ریزی و فناوری اطلاعات این نهاد در دست اقدام است.

وی ضمن تبریک فرارسیدن ۲۵ آذر ماه روز پژوهش به اساتید، دانشجویان دانشگاه‌ها وهمچنین کارکنان این نهاد که در جهت اجرای پژوهش‌های دردست اقدام تلاش می‌کنند، گفت: توفیق روزافزون فعالان و تلاشگران این عرصه را در جهت تحقق اهداف عالیه از خداوند منان خواستارم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد ایرانی که ازهم جدا شدند + فیلم اسامی که باور نمی کنید!