شبکه‌ای از خدمات جدید آزمایشگاهی شکل گرفت


شبکه‌ای از خدمات جدید آزمایشگاهی شکل گرفت

اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با فعالیت در قالب این شبکه توانستند درآمدی بیش از 2 هزار میلیارد ریال را به دست آورند.

شبکه‌ای از خدمات جدید آزمایشگاهی شکل گرفت

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با فعالیت در قالب این شبکه توانستند درآمدی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال را تجربه کنند. مهم‌ترین هدف شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری استفاده بهینه از همه ظرفیت‌های خدمات‌دهی آزمایشگاه‌هاست، به همین دلیل عملکرد این اعضا به صورت سالانه پایش و ارزیابی می‌شود.

این ارزیابی‌ها بر اساس سه شاخص میزان کارکرد، مشتری‌مداری و همکاری شبکه‌ای انجام می‌شود. اما عضویت این مراکز در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مزایایی برای خود آن‌ها هم دارد که یکی از آن‌ها افزایش درآمد است.

این اعضا توانسته‌اند در این همکاری مشترک با شبکه و دیگر مجموعه‌های عضو، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال درآمد به دست آورند. مبلغی قابل توجه برای اعضای این شبکه ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار خدمات آزمایشگاهی هم توسط آن‌ها به جامعه ارائه شده است.

در حال حاضر ۷۶۳ مجموعه در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عضو هستند و ۱۷ هزار و ۳۱۵ دستگاه و تجهیز آزمایشگاهی هم به اشتراک گذاشته شده است.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پلتفرم به اشتراک‌گذاری دستگاه‌ها و ارائه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است.

این شبکه برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شده است و تخفیف‌های متنوعی را به اعضای هیئت علمی، دانشجویان، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع کشور ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید

استقرار سامانه یکپارچه مدیریت آزمایشگاهی سیما در دانشگاه علوم پزشکی تهران

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش