جان باختن چهار نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم


جان باختن چهار نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم

قم- ایرنا- معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در حوادث ترافیکی هفته گذشته این استان، چهار نفر جان خود را از دست دادند.

مهدی فراهانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هفته گذشته پنج هزار و ۴۷۳ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ قم برقرار و منجر به انجام یک هزار و ۶۱۷ ماموریت شد.

وی اضافه کرد: در این ماموریت‌ها، کارشناسان اورژانس به یک هزار و ۴۵۵ بیمار و مصدوم حوادث مختلف از جمله ترافیکی امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به وقوع ۲۴۳ حادثه ترافیکی منجر به جرح و فوت در قم، بیان کرد: ۲۱۱ مورد از این حوادث شهری و ۳۲ مورد جاده‌ای بوده است که ۲۸۲ نفر در این حوادث مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم با بیان این‌که چهار نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته جان باختند، افزود: ۱۰۰ نفر از مصدومان حوادث ترافیکی در محل حادثه درمان و ۱۸۲ نفر به دلیل آسیب‌های وارده به بیمارستان منتقل شدند.

فراهانی با اشاره به یکی از حوادث ترافیکی منجر به فوت،‌ بیان کرد: ساعت ۱۱:۱۵ یازدهم آذرماه برخورد نیسان با عابر در محور جعفریه به قم روبروی دامشهر، منجر به فوت کودک هشت ساله شد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵۱ مورد از حوادث ترافیکی رخ داده و ۱۷۴ نفر از مصدومان این حوادث مربوط به موتورسیکلت‌سواران بوده است.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید