کاهش 80 درصدی تعداد کارگران دارای حقوق معوق در استان مرکزی


کاهش 80 درصدی تعداد کارگران دارای حقوق معوق در استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت: تعداد کارگران دارای حقوق معوق در استان در آبان ماه 99 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد کاهش یافته است.

سید علی آقازاده در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: در آبان ماه سال جاری ۱۰۰۳ کارگر در استان مرکزی دارای حقوق معوق بوده اند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته به ۴۸۶۴ نفر می رسید، در واقع در آبانماه سال ۹۹ برغم همه مشکلات و شیوع ویروس کرونا، تعداد کارگران دارای حقوق معوق ۸۰ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به کاهش ۳۹ درصدی واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق در استان مرکزی، گفت: در آبان ماه سال گذشته تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق استان ۳۹ واحد بود که این تعداد در آبان ‌ماه سال جاری به ۲۴ واحد کاهش یافته است.

استاندار مرکزی افزود: در آبانماه ۱۳۹۸، صنایع استان مرکزی ۱۴۰ ماه حقوق معوق داشتند که این رقم در انتهای آبان ماه امسال با کاهش ۴۶ درصدی به ۷۶ ماه رسیده است.

وی با بیان اینکه در آبان ماه سال گذشته ۱۸۰۰ کارگر در شهرستان اراک دارای حقوق معوق بوده اند در حالی که این رقم در سال جاری به ۴۰۵ نفر رسیده است، اظهار کرد: علاوه بر اراک به عنوان مرکز استان، شهرستان ساوه نیز در آبان ماه سال گذشته ۱۹۷۰ کارگر دارای حقوق معوق داشت که این رقم در سال جاری به ۸۱ نفر رسیده است، همچنین ۱۵ واحد تولیدی دارای حقوق معوق این شهرستان نیز به سه واحد کاهش یافته است.

آقازاده بیان کرد: در آبان ماه سال جاری در شهرستان های آشتیان، خنداب، دلیجان، کمیجان و محلات واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق گزارش نشده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری