3 محور اصلی اصفهان مه‌آلود است، رانندگان مُراقب باشند


3 محور اصلی اصفهان مه‌آلود است، رانندگان مُراقب باشند

اصفهان-ایرنا - جانشین پلیس راه اصفهان گفت: سه محور اصلی در استان شامل اصفهان به شاهین‌شهر(آزاد راه معلم)، اصفهان به شیراز(منطقه مهیار) و اصفهان به نایین مه‌آلود است و رانندگان باید بیشتر احتیاط کنند.

سرهنگ اصغر زارع شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جاده‌ها امشب با محدودیت دید مواجه است و رانندگان باید با دقت بیشتر در رانندگی و توجه به جلو برانند.

وی اظهار داشت: از عصر امروز بارش باران، بیشتر مناطق استان را فراگرفت بطوریکه با لغزندگی جاده‌ها بویژه در محور اصفهان - شهرضا، اصفهان - میمه و کاشان مواجه هستیم.

زارع با بیان‌اینکه بیشتر بارندگی‌ها در محورهای غربی و جنوبی استان رُخ داده است، خاطرنشان کرد: با وجود این بارش‌ها، همه راه‌ها باز است و تردد در آنها انجام می‌شود با این حال از رانندگان می خواهیم تا با رعایت موارد ایمنی و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی اضافه کرد: اگر راننده‌ای مُجاز به مسافرت است و قصد سفر به مناطق کوهستانی استان اصفهان را دارد با توجه به پیش بینی بارش برف باید زنجیر چرخ نیز به همراه داشته باشد.

جانشین پلیس راه اصفهان گفت: امروز چهارشنبه گزارش خاصی از وقوع تصادف جاده‌ای در استان گزارش نشده است.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز امروز اعلام کرد: امروز و فردا در اکثر مناطق استان وضعیت جوی بصورت افزایش ابر، مه آلودگی و بارش پیش ‌بینی می‌شود و شدت بارش در مناطق غرب، شمال و شمال شرق بصورت بارش باران و برف خواهد بود.

دمای هوا در اکثر مناطق استان بین یک تا ۲ درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه در اصفهان وجود دارد و با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی، این استان بعنوان چهارراهی ترانزیتی، رُتبه نخست حمل بار و رُتبه سوم حمل مسافر را در کشور داراست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان