شرکت‌های صنعتی کرمان از ورزش کشتی حمایت کنند


شرکت‌های صنعتی کرمان از ورزش کشتی حمایت کنند

کرمان - ایرنا - رئیس کمیته لیگ کشتی استان کرمان گفت: هیات‌های کشتی شهرستان‌ها باید برای جذب حامی مالی اقدام و شرکت‌های صنعتی این استان را برای تیم‌داری در کرمان و سپس در کشور مجاب کنند.

محمدصادق صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تأثیرات منفی شیوع ویروس کرونا بر کشتی شهربابک اشاره کرد و افزود: سالن تمرین کشتی این شهرستان تعطیل شده و فقط به صورت مجازی ورزشکاران رصد می شوند اما با سفید شدن شرایط حتما تمرینات را به صورت خصوصی آغاز می کنیم.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری یک لیگ پویا و قوی کشتی در رده سنی پایه در صورت سفید شدن وضعیت کرونا خبر داد و گفت: بخشی از این برنامه بر عهده هیات های کشتی شهرستان ها است.

رئیس کمیته لیگ کشتی استان کرمان تاکید کرد: برای ایجاد انگیزه و تشویق کشتی گیران ضرورت دارد که با تمام کشتی گیران استان کرمان قرارداد مالی بسته شود.

وی ادامه داد: از استان کرمان در لیگ برتر کشتی فرنگی تیم هیات کشتی سیرجان را داریم که این تیم از سال قبل رتبه سوم لیگ کشور را در کارنامه دارد و امسال با کشتی گیران کاملا بومی در مسابقات لیگ شرکت کرد.

صادقی اعلام کرد: در برنامه کمیته لیگ استان کرمان تیم داری در رشته آزاد هم قرار دارد و تصمیم داریم با کشتی گیران بومی این استان سال آینده در لیگ برتر کشور شرکت کنیم که رایزنی هایی نیز در این زمینه انجام شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...