آمار بیماران بستری کرونایی در قائمشهر کاهشی شد


آمار بیماران بستری کرونایی در قائمشهر کاهشی شد

ساری - ایرنا - فرماندار قائمشهر گفت : اعمال محدودیت‌های کرونایی از بیستم آبان ماه و تشدید آن از اول آذر سبب کاهشی شدن آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های این شهرستان شده است.

یحیی یوسف پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : روزی که مرحله نخست طرح محدودیت های کرونایی در بیستم آبان ماه در مازندران شروع شد ، آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های رازی و ولیعصر قائمشهر ۱۲۱ نفر بود که هم اکنون به ۸۱ نفر کاهش یافته است.

وی گفت : خوشبختانه در سه روز اخیر نیز آمار بیماران کرونایی بهبود یافته و ترخیصی در بیمارستان های رازی و ولیعصر بیشتر از آمار بیماران جدید بستری بوده و این امید را ایجاد کرده که در صورت رعایت مردم ، زنجیره شیوع کرونا براحتی قابل قطع شدن است.

فرماندار قائمشهر با تاکید بر این که همراهی مردم ، کسبه و بازاریان در اجرای طرح محدودیت های کرونایی به کاهش آمار بیماران جدید بستری در شهرستان منجر شده است ، افزود : اگر به دنبال سلامت و معیشت مردم هستیم ، راهکار اصلی مبارزه با این ویروس تغییر سبک زندگی، رعایت توصیه های بهداشتی، عدم حضور در تجمع ها و دورهمی ها است.

وی با بیان اینکه هم اکنون وضعیت شهرستان همچنان نارنجی است ، ادامه داد : با همراهی هم و رعایت پروتکل های بهداشتی می توانیم این شهرستان را به وضعیت زرد برسانیم.

بازدید ۹۰ تیم بازرسی از مراکز صنفی

فرماندار قائمشهر همچنین از تشدید نظارت ها در اجرای محدودیت های کرونایی در شهرستان خبر داد و گفت : در اعمال محدودیت های کرونایی مبنی بر محدودیت فعالیت های صنفی، ۹۰ تیم بازرسی از مراکز صنفی سطح این شهرستان بازدید می کنند.

یوسف پور با بیان اینکه در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از بیستم آبان ماه آغاز شد تاکنون ۸۱ واحد صنفی در شهرستان پلمب شد ، افزود : در اجرای این طرح به ۶۱۰ واحد صنفی تذکر و اخطار داده شد و همچنین برای ۸۸ واحد صنفی هم پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی با اعلام اینکه ۹۵ درصد اصناف محدودیت های کرونایی را رعایت کرده اند، افزود : در اجرای این طرح دو اکیپ از فرمانداری هم بر فعالیت بازار نظارت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری